P
pohdin vaan
Vieras
niin ajatteletteko koskaan että todennäkösesti jäätte leskeksi aikasemmin kun moni joilla samanikäset puolisot? Ja joo, voi kuolla nuorenaki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin vaan:niin ajatteletteko koskaan että todennäkösesti jäätte leskeksi aikasemmin kun moni joilla samanikäset puolisot? Ja joo, voi kuolla nuorenaki
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Joo, ajattelin sen silloin 18-vuotiaana, mietin, että jos sinne asti yhdessä pysytään, niin kai se sitten niin menee, ja hyväksyin asian.
Ja sitten sairastuin itse 29-vuotiaana sairauteen, josta kaikki eivät koskaan parane, ja johon olisin vielä 10 vuotta aikaisemmin takuuvarmasti kuollut parissa kuukaudessa.
Sen jälkeen en ole näitä tulevia mahdollisia leskenpäiviäni miettinyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Itselläni ei ole miestä ollenkaan, mutta tuskinpa tuollaista kukaan ajattelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Itselläni ei ole miestä ollenkaan, mutta tuskinpa tuollaista kukaan ajattelee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Joo, ajattelin sen silloin 18-vuotiaana, mietin, että jos sinne asti yhdessä pysytään, niin kai se sitten niin menee, ja hyväksyin asian.
Ja sitten sairastuin itse 29-vuotiaana sairauteen, josta kaikki eivät koskaan parane, ja johon olisin vielä 10 vuotta aikaisemmin takuuvarmasti kuollut parissa kuukaudessa.
Sinä sairastat leukemiaa, eikö? Miten hoidettu ja onko tilanteesi tällä hetkellä hyvä?
Leukemia on pelottava sairaus. Omalla miehelläni hoidettu imusolmukesyöpä ja siinä on ihan erilainen kaiku kuin leukemiassa. Vaikka pelottava tauti sekin toki on.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Joo, ajattelin sen silloin 18-vuotiaana, mietin, että jos sinne asti yhdessä pysytään, niin kai se sitten niin menee, ja hyväksyin asian.
Sinä sairastat leukemiaa, eikö? Miten hoidettu ja onko tilanteesi tällä hetkellä hyvä?
Leukemia on pelottava sairaus. Omalla miehelläni hoidettu imusolmukesyöpä ja siinä on ihan erilainen kaiku kuin leukemiassa. Vaikka pelottava tauti sekin toki on.
Leukemiasta olen toipunut. 3/2002-8/2002 AML:n normihoidot, sen jälkeen kolmen vuoden luuydinnäytekontrollit ja vielä parin vuoden verikokeet.
Voin oikein hyvin, olen saanut takaisin pitkät hiukset ja hoitelen tuota kohtaa puolitoista vuotiasta, ylimääräistä lahjaa elämältä, jatkoajalla saatua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kakskymppisenä 10 vuoden ikäero tuntuu valtavalta, Viiskymppisenä se on yhtä tyhjän kanssa. Keski- ja Etelä-Euroopassa on yleistä, että mies on vähintään kymmenen vuotta vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No tuskin tuota nyt kovin moni paljon ajattelee, kun löytää sen rakkauden ja oikean kumppanin. Enemmän se ikäero tuntuu stressaavan ulkopuolisia kuin itte siinä parisuhteessa olevia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No tuskin tuota nyt kovin moni paljon ajattelee, kun löytää sen rakkauden ja oikean kumppanin. Enemmän se ikäero tuntuu stressaavan ulkopuolisia kuin itte siinä parisuhteessa olevia...![]()
Kyllä ne tosiasiat monelle eteen tulee, jos joutuu sairasta puolisoaan hoitamaan; ja tahti hidastuu monellakin saralla kun itse vasta on vauhtiin päässyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No tuskin tuota nyt kovin moni paljon ajattelee, kun löytää sen rakkauden ja oikean kumppanin. Enemmän se ikäero tuntuu stressaavan ulkopuolisia kuin itte siinä parisuhteessa olevia...![]()
Kyllä ne tosiasiat monelle eteen tulee, jos joutuu sairasta puolisoaan hoitamaan; ja tahti hidastuu monellakin saralla kun itse vasta on vauhtiin päässyt