Te joilla onnistunut cytotecilla käynnistys/kypsyttely!!!

40+0 laitettiin kolmen päivän aikana 3x päivässä muru. Ei mitään vaikutusta.

41+2 laitettiin sitten yksi muru ja lähti muutaman tunnin sisällä vauhdikkaasti liikkeelle.
 
esikoinen rv 38+5 klo 10 aamulla puolikas tbl suun kautta, ja klo 14 iltapäivällä puolikas tbl suun kautta.. mitään vaikutusta ei ollut, niin ei enää annettu kolmatta annosta. Illalla klo 22 meni lapsivedet ja typykkä syntyi seuraavana aamuna 3.42. Että ihan hyvin pelitti.. olin tosin ja parille sormelle auki valmiiksi ennen kuin käynnistystä alettiin.
 

Yhteistyössä