Monennestako annoksest alkoi tapahtua ja mikä rv oli? Lisäksi kiinnostaa sellaiset, joilla useampi kuin yksi käynnistely takana, oliko käynnistymisessä eroa? Kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaksi käynnistystä. Ensimmäinen oksitosiinilla ja kolmas cytotecilla. itse kuulutan ilman muuta oksitosiinin perään koska tippaa säätelemällä voidaan vaikuttaa supistuksiin, mutta cytotecissa ei voida vaan tulee sellaisena kun tulee. Itsellä oksitosiini vaikutti hitaammin kun taas cytotec vaikutti räjähdysmäisesti. Emsimmäisestä tabletin murusta alkoi jo supistukset, mutta laitettiin silti vielä toinen mistä alkoi oikeasti helvetilliset. Seurauksena kohdun repeäminen ja istukan irtoaminen ja hätäsektioon meno, missä vauvaaa ei voitu enään pelastaa.
Onneksi useimmalla taitaa olla kuitenkin niin että tabletit ei tehoa niin nopeasti ja voi joutua pari kolme päivää ketämään käynnistymisen alkua.
Tämä ei ole pelotteluviestiksi tarkoitettu, ei tosellakaan vaan on ihan kokemus. Minulla ei ole tabletista hyvää sanottavaa, mutta onneksi toisilta niitä löytyy. Miunulla kävi vain valtavan huonoa tuuria.
Oksitosiinilla käynnistäessä vkot 39+1 ja cytotecilla 41+3
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22708758:No huh, on teillä lähtenyt nopsasti käyntiin!! Mulla nimittäin 2 käynnistystä jo takana (kolmas edessä viikon päästä)
Tokassa raskaudessa cytotecia 1 päivä 4h välein, seuraavana päivänä 6h oksitosiinitippaa, sitten taas cytotecia koko päivä, seuraavana vasta oksitosiinilla lähti... aloitettiin siis 40+0 ja kesti 4pv saada käyntiin. Seuraava käynnistys aloitettiin 38+0 ja samalla lailla vuorotellen cytotecia ja oksitosiinia, kesti 5pv saada alkuun. Nopeasti ovat kyllä sitten syntyneet, ja mielestäni tosi helposti. Erona näyttäisi olevan tuo annostelu, täällä kun ei laiteta kohdunsuulle vaan pitää niellä tabut. Ahdistaa vaan jos taas menee tuo 4-5pv että lähtee tulemaan![]()
Mulla on kans varmaan kuukauden päässä kolmas käynnistys, ei taida ymmärtää lapset itellään syntyä
On sulla mennyt kyllä tosi pitkään noissa..onko sun kuinka kypsät ollut paikat ennen käynnistystä?