T
"tiina"
Vieras
Paljonko teillä on suunnilleen veroprosentti?
Oon nyt 1,5v ollut osittaisella hoitovapaalla ja tehnyt pelkkää päivävuoroa.
Nyt siirryn takaisin 3-vuorotyöhon ja tulot tulevat olemaan suunnilleen hiukan yli 40.000euroo/vuosi, niin mietin mikä kannattais ottaa veroprosentiks....
Oon nyt 1,5v ollut osittaisella hoitovapaalla ja tehnyt pelkkää päivävuoroa.
Nyt siirryn takaisin 3-vuorotyöhon ja tulot tulevat olemaan suunnilleen hiukan yli 40.000euroo/vuosi, niin mietin mikä kannattais ottaa veroprosentiks....