Te, joilla vuositulot n 40.000-42.000euroa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Paljonko teillä on suunnilleen veroprosentti?
Oon nyt 1,5v ollut osittaisella hoitovapaalla ja tehnyt pelkkää päivävuoroa.
Nyt siirryn takaisin 3-vuorotyöhon ja tulot tulevat olemaan suunnilleen hiukan yli 40.000euroo/vuosi, niin mietin mikä kannattais ottaa veroprosentiks....
 
Ottaa veroprosentiksi?
Kysymyksesi on aivan älytön... Kannattaa ottaa veroprosentiksi 50% niin saa kivasti palautusta... tai kannattaa ottaa veroprosentiksi 10% niin saa kivasti käyttörahaa joka kuukausi ja jotuu maksamaan verot vasta n. 1,5v viiveellä.
Mulla on veroprossa 19%, mutta se tieto ei kerro mitään sun veroprosentistasi.
 
[QUOTE="vieras";22809853]30% ja on työmatkavähennykset sekä omistusasuntovelkaa[/QUOTE]

ok. Mulla ei mitään työmatkavähennyksiä eikä asuntolainaa, joten taitaa olla sit reilusti enempi.
Työkavaerilla samat tulot suunnilleen kun mulla tulee olemaan, hänellä asuntovelkaa ja sano vero% olevan 23.
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
V
Viestiä
9
Luettu
328
Aihe vapaa
vierailija
V
L
Viestiä
25
Luettu
901
Aihe vapaa
2000 luku pimeä aikakausi Suomessa!
2

Yhteistyössä