Te jotka joudutte elämään mamupopulaation keskellä, kuinka kestätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaukana pahuudesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itäkeskus on mennyt pilalle mamujen takia. Muutin lähelle asumaan 90-luvun lopulla ja jo silloin ählämit juoksivat kauppakeskuksessa perässä. Pitkästä aikaa poikkesin Itiksessa kaupoilla ja eikös taas joku mutiainen tullut ehdottelemaan, vaikka ikääkin minulla on jo yli 40 v. Eipä ole samanlaista häirintää tarvinnut sietää suomalaismiesten taholta.

Ikäviä kokemuksia on myös romankikerjäläisistä, kun ei edes bussipysäkillä saa rauhalla olla, kun joku tunkee iholle kiinni lappujensa kanssa. Vituttaa myös, kun asuntotehtailuja ammatikseen 'harrastavien' mamuten takia on ollut pakko asennuttaa hälytysjärjestelmä taloon. Joudun siis konkreettisesti maksamaan kuukausittain omasta pussistani tästä idioottimaisesta avointen ovien politiikasta, jotta edes pientä turvaa saan perheelleni.

Itse asuin koko lapsuuteni mamulähiössä, ja kyllähän se aika kauheeta oli. Teen kaikkeni ettei oma lapseni joudu lapsuuttaan samalla tavalla asumaan. Kyllähän täällä nykyiselläkin alueella mamuja näkyy silloin tällöin, eikä siitä mitään haittaakaan ole. Osa todella mukavia. Kunhan enimmistö on suomalaista niin pysyn tyytyväisenä. Pakko kyl sanoa et kyllähän siellä mamualueilla enemmän sitä rikollisuutta on.

[QUOTE="jaa-a";30646800]Pikagoogletuksella vuonna 2013

Helsinki merirastila, vieraskielisiä 30%
Turku Varissuo, vieraskielisiä 39%

On noi minusta aika isoja lukemia kuitenkin, joten saattaisin itsekin käyttää nimitystä mamulähiö.[/QUOTE]

Suurin osa noista prosenteista on venäläisiä. On siis aika harhaanjohtavaa puhua muslimipakolaisten valtaamista alueista kun ei sellaisia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mamuja siellä ja täällä;30646548:
Mikäs se sellainen alue on? Karhusaaressa ja Westendissäkin asuu maahanmuuttajia ja vielä niitä on poliitikkojen vaimonakin. Ihan järkyttävää! Mieti, että se A. Stubbin mamuvaimokekin tienaa enemmän itse itse Stubb. En kyllä ymmärrä, miten naapurit kestävät noita.
Sellainen missä ei neekereitä ja muita vastaavia näy, eikä tule näkymäänkään.

No sinäkö sitten toivot, että se islamistien käyrämiekka jota Suomen leijona tällä hetkellä vaakunassa polkee lopulta katkaisee leijonalta kaulan?

Ääni seuraaville puolueille on ääni kansallisen itsemurhan puolesta: SDP, KOK, RKP, VIHR, KESK, KD, VAS

Aha okei, ei ollutkaan kyse lapsenuskosta vaan vainoharhaisuudesta.

En äänestä persuja, ettäs tiedät!

Yhteistyössä