Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
myös tupakointi, alkoholi, epäterveellinen ruoka jne. on vaarallista sikiölle. mutta tässä yhteiskunnassa vain hoikilla on oikeus onneen. ja samalla tavalla normaalipainoiset äidit synnyttävät sairaita lapsia ja synnytyksiin tulee komplikaatioita.
riittääkö runsaaksi ylipainoksi omat mittani tullessani raskaaksi:171cm/112kg? VARMASTI
koko raskausaika ja synnytys menivät hienosti, ei mitään kolotuksia tai ongelmia. jaksoin paremmin kuin monet normaalipainoiset ystäväni ollessaan raskaana.
Tottakai on! Ei se vähennä ylipainon vaarallisuutta, vai vähentääkö?
Kun täällä vaan on sallittua tuomita esim. tupakoivat odottajat ja kysellä miksi he eivät lopeta, niin mietin että mitenköhän tämän asian laita. Selvensikö?
Ja kaikille teille "ei mulla vaan ongelmia ollut"-ihmisille: EI SE TARKOITA SITÄ ETTEIKÖ RISKI OLISI SILTI SUURI! Teillä on vaan käynyt tuuri
mä kyllä ymmärsin ap:n pointin... en millään tavalla halua tuomita ketään(tupakoijaa, ylipainoista tei ketään muutakaan)!
Ihmiset tuntuvat olevan vapaata riistaa. Hoikat arvostelevat ylipainoisi, savuttomat tupakoivia, urheiluhullut sohvaperunoita... Itse en ole täydellinen, enkä ala muiden elintapoja kritisoimaan. Meillä jokaisella on jokin asia, jonka voisi tehdä paremmin! Ei se oma sädekehä loista yhtään kirkaammin vaikka muita haukkuisikin.