Te, jotka teette lyhennettyä työaikaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja palkka noin 1670?/kk, mun koulutuksella tulisi/voisi kyllä tienata enemmän, mutta tyydyn tilanteeseen, koska työ leppoista, ei stressiä tai kiirettä ja työnantaja joustava + voin hiljaisina aikoina pitää vielä palkattomia, jos haluan.
 
Minä tein alkuvuoden, helmikuusta elokuulle säännöllisesti 2 työpäivää viikossa (toinen sunnuntai ) ja lisäksi kaikki pyhät+ muutamia satunnaisia päiviä. Brutto 2000 e /kk, kun jaoin tasaisesti noille kuukausille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Epistä :( Mä oon osa-aikaduunissa (27 h/vko), ja mun bruttopalkka on 1100 ?.

No ei se nyt epistä ole :laugh: Ammatinvalinta ja kouluttautumiskysymys. Epistä se olisi, jos tekistte samaa työtä samassa paikassa ja saisitte eri palkan.
 

Yhteistyössä