M
"manu"
Vieras
Te jotka viette lapsenne 9kk-2v päiväkotiin, lukekaa tuo pe iltalehti niin tajuatte miten idiootteja olette!
Aika vaikea ottaa tosissaan ihmistä, joka viittaa Iltalehteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Te jotka viette lapsenne 9kk-2v päiväkotiin, lukekaa tuo pe iltalehti niin tajuatte miten idiootteja olette!
Miksi teette lapsia jos viette ne noin pieninä päiväkotiin?? Joo, joo, on talolainaa jne, mutta aina pärjää vähemmälläkin. Tai asukaa vuokralla siihen asti. Mua oikeasti kuvottaa vanhemmat joka vievät noin pienen tarhaan ja sitten selittävät "kun on se omahoitaja systeemi ja lapsi Oikeasti tarvitsee jo seuraa kun on niin vilkas"..Oikeesti tekisi mieli haistattaa pa¤"kat!
Miksi teette lapsia jos viette ne noin pieninä päiväkotiin?? Joo, joo, on talolainaa jne, mutta aina pärjää vähemmälläkin. Tai asukaa vuokralla siihen asti. Mua oikeasti kuvottaa vanhemmat joka vievät noin pienen tarhaan ja sitten selittävät "kun on se omahoitaja systeemi ja lapsi Oikeasti tarvitsee jo seuraa kun on niin vilkas"..Oikeesti tekisi mieli haistattaa pa¤"kat!
Minä itseasiassa huolestuisin enemmän sellaisen ihmisen lapsista, joka hakee kasvatusvinkkinsä keltaisesta lehdistöstä.
![]()
Haista vittu! Kerro miten perhe elää kun työpaikan omaava äiti on kotona ja mies opiskelee? Kelan tuet yhteensä oli jotain 500/kk. Olisin halunnut olla kotona pidempään kuin 2v.
Noniin, taas vääntöä tästä samasta aiheesta jota puidaan tooosi usein!
Jokainenhan tekee omat ratkaisunsa, mutta itse en todellakaan raaski laittaa alle 2v lastani hoitoon, koska pakko ei ole. Tosi pieni minusta vielä ja paras paikka kotona!
Alkuperäinen kirjoittaja sääntöjen mukaan;24932272:Sepä se, kun jokainen saa tehdä ne omat ratkaisunsa. Lapsi kyllä pärjää alle kaksvuotiaanakin hoidossa, muuten laki ei antais laittaa jopa 9kk-ikäistä hoitoon. Se on fakta ja sitä vastaan on turha pullikoida.
juu, kateellinen ehdottomasti! =)Sulla emppu75 on naurettavat kommentit, taidat olla vaan kateellinen
vai että 3v "roikkuu äidin helmoissa", sustako 3v on jo NIIN iso että ei tartte enää äitin helmoja ja pitäis itsenäistyä? säälittävää puhetta!
Kyllä lapsi pärjää todellakin missä vain kun on pakko.
Mutta laki ei täysin suojaa lapsia, vaan kaikki muut asiat menevät edellee. Ainakin raha, valitettavasti. Huomaahan sen nykyisestä päivähoitolain löyhyydestä. Millään ei ole enää oikeastaan väliä, ei silläkään, onko lapsilla turvallista. Did you know?
Oletteko vanhemmat muuten itse olleet kuulemassa noin yksivuotiaan ikäväitkua viikkokaupalla, päivästä toiseen, päiväkodissa. Eihän sellainen mitään hyvää tee lapselle, mutta kyllä hänkin ajan kanssa alistuu kohtaloonsa. Itseään suojellakseen jopa kiintyy hoitajiinsa lujasti.
Alkuperäinen kirjoittaja sääntöjen mukaan;24932356:Jos yksivuotias ei parissa päivässä opi ja totu hoitopaikkaan ja hoitajiin, niin on ollut kyllä aika turvaton olo kotona jo ennen hoitoon viemistä. Silloin pitäis kyllä jo kääntyä tutkailemaan niitä kotioloja.
Anteeksi, mutta mistähän ihmeestä revit teoriasi![]()