TE JOTKA....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki makea pois, liikuntaa paaaaljon lisää, kasviksia, hedelmiä reilusti lisää ruokavalioon, lautasmalli käyttöön. Lisäksi siihen samaan tuli myös suruaika (ukin kuolema ) enkä suosittele sitä kenellekään laihdutuskeinoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton tapaus:
jos ei ole mahdolisuus niin paljo urheilla...olen YH!

Minäkin harrastin lähinnä vaan hyötyliikuntaa, mutta kun joka päivä kävelin kaikkialle, niin kummasti sitä viikon aikana kertyy kilometrejä.

Söin ihan mitä sattuu, roskaruokaa ja herkkuja lähes päivittäin, mutta vain 1-2 kertaa päivässä. En tehnyt sitä mitenkään tietoisesti, huomasin vain yhtäkkiä, että paino on tippunu monta kymmentä kiloa. Ensin ihmettelin että miksi olen laihtunut, sitten hoksasin että vaikka vetää suklaalevyn iltapalaksi, jää helposti kalorit miinuksen puolelle. Ei todellakaan terveellistä enkä missään nimessä suosittele!!

niin oon carla-81 ton ennenkin...mun esikko on 1v4kk ja oon ihan ÄLYPLÖSÖ!!! :(

syön karkkia ihan sikana...eilen illallakin meni 3 pikku haribon pussia karkkia ..:(

päivisin yleensä syön hyvin ja terveellisesti mut illat mässytän!

Esikoisen jälkeen paikkarin pisteillä... Lähes itsestään lähti, liikuntana hyötyliikunta ja kerran viikossa/parissa jotain muutakin liikuntaa.

Kakkosen jälkeen ei lähtenytkään kun kilot oli niillä kevyttuotteilla tullut. Lisäksi hyötyliikunta jäänyt kokonaan pois muutettuani maalle. :/

En tiedä miten tässä käy, mutta näin raskausaikana olen liikkunut koiran kanssa ja tarkkaillut syömisiäni, saa nähdä millä tuloksin.
Samaa kyllä aion jatkaa lapsen synnyttyäkin, kun ei tuo esim valion ravintoainelaskurin käyttö nyt niin vaikeaa tai aikaavievää touhua ole.

Raskauskilot lähtivät imettämällä vähän niinkuin itsekseen, mutta koska mulle muuten vaan kertyy noin 1-2 kg vuodessa tasaiseen tahtiin, se raskauden "alla" koostunut kertymä jäi kyllä lähtemättä. Eikä lähde ainakaan helpolla...

Yhteistyössä