J
"Juupajuu"
Vieras
Laskettiin, että jos teen muutaman 7-8 tunnin työvuoron viikossa pystyn jäämään hoitovapaalle muuten ei kertakaikkiaan olisi ollut rahaa koska mieheni opiskelee ja hänellä 2 kk kestäviä palkattomia harjoitteluja kerran puolessa vuodessa. Pääasiassa mieheni on lapsen kanssa kotona jos olen töissä ja pari kertaa anoppi on hoitanut 2 h ajan lastamme eli minä vien hoitoon ja mies hakee kun pääsee.
Äitini syyllistää minua jatkuvasti kuinka en välitä lapsestani ja miksi minun pitää tehdä töitä nyt kun lapsi on niin pieni (1,5 v tällä hetkellä). Mielummin olisinkin lapsen kanssa kotona kaikki päivät mutta ei mielestäni ole paha tuo 1-2 työvuoroa viikossa vardinkaan kun en käy misdään harrastuksissa tai vsstaavissa vaan muun ajan olen lapsen kanssa.
Inhottaa ja ärsyttää kun äitini ottaa asian puheeksi joka kerta kun näemme
Äitini syyllistää minua jatkuvasti kuinka en välitä lapsestani ja miksi minun pitää tehdä töitä nyt kun lapsi on niin pieni (1,5 v tällä hetkellä). Mielummin olisinkin lapsen kanssa kotona kaikki päivät mutta ei mielestäni ole paha tuo 1-2 työvuoroa viikossa vardinkaan kun en käy misdään harrastuksissa tai vsstaavissa vaan muun ajan olen lapsen kanssa.
Inhottaa ja ärsyttää kun äitini ottaa asian puheeksi joka kerta kun näemme