Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Tilastot ja tilastot. Silloin jos parisuhde ei ole kunnossa, ei ehkä pitäisi lähteä baariin ja juoda itseään puolitiedottomaan tilaan. Silloin todella voi olla riskinä tilanteen hallinnan menetys. Mutta jos kaikki on ok ja lähtee baariin kavereiden kanssa tanssimaan, niin tuskin yhtäkkiä löytää itseään vieraan miehen luota. Jos sinä olet epävarma siitä, pysyykö sinulla kontrolli jos lähdet baariin, niin varmasti on todella parempi, että pysyt kotona miehesi luona.
Peesaan tätä. Olet hyvä äiti, etkä käy liian usein tuulettumassa. Äidillesi taitaa olla kauhistus se että oma tyttö juo alkomahoolia, aikuisten juomaa ja tekee ties mitä säädytöntä samalla. Munkin äiti varmaan luulee että olen vielä neitsyt ja en ole koskaan maistanutkaan

Vaikka tenavia on jo 2 ja käyn aina silloin tällöin baarissakin. Lähinnä tanssimassa kavereiden kanssa kylläkin, mutta juon samalla pari.
Lapseesi tämä käyttäytyminen ei vaikuta millään lailla, sillä hän on kotona, rakkainpansa kanssa, ja luultavimmin nukkuu koko tämän ajan. Joten hänelle se on aivan jokapäiväinen yö. Joten jatka vain samaa rataa. Sitä mä en ymmärrä että miksi sä kerrot tällaisista äidillesi??? Etukäteen tai muutenkaan? Mä en ole sitten 18v täytettyäni, eli 10vuoteen kertonut kertaakaan yöllisistä juoksuistani. JA usko pois, niitä on paljon! JA multa ei ole kyselty niistä. Jos kyselisi, niin kysyisin että mitäs sinä puuhasit peiton alla klo22 viime lauantaina. Eiköhän tajuaisi että yksityisjuttuja on jokaisella. -jotain rajaa tuohon äiti-tytär-väliseen ystävyyteen...