Teenkö mä velkakirjan vai minkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Juttu on siis niin, että myyn akvaarion pois puolitutulle. Tänään meinaa sen hakea ja ainakaan vielä ei tilillä näkynyt suoritusta et allas olis maksettu. Ei siis oo ollu puhe muusta kuin kertamaksusta.
Ilmoitin et jos ei ehdi tilille maksaa niin antaa sit käteen koko summan, ei vastannu siihen mitään. Jos nyt sit käy niin et sillä ei oo niitä rahoja mukana niin miten muotoilen sellaisen velkakirjan tahi laskun, et saan rahani varmasti jos se vaikka jätäisikin maksamatta. Tosiaan kun on puolituttu niin en usko et jättäis, mut kyseessä kuitenkin sen verran suuri summa et varmasti haluan ne rahat.

No eiköhän tää ihminen tuu hakee sitä rahat kourassa..jos ei viitsi ilmottaa kun sen mielestä on ilmiselvää että tulee rahojen kanssa!?!? Ainaki ku omalle kohalle aattelen...
Jos sua epäilyttää niin voithan sä laittaa tekstarin että Tuuthan rahojen kanssa?!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mie en suostuis ees velkakirjaan..
et raha tai tilisuoritus varsinkin jos on puolitutusta kyse.

Tota mä kyllä mietin et kai se on vaan kehdattava sanoa et jos ei oo rahoja niin ei ota sit allastakaan mukaan.

Et kehtaa vaatia maksua etukäteen mutta kehtaat esitellä velkakirjaa??

Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
No eiköhän tää ihminen tuu hakee sitä rahat kourassa..jos ei viitsi ilmottaa kun sen mielestä on ilmiselvää että tulee rahojen kanssa!?!? Ainaki ku omalle kohalle aattelen...
Jos sua epäilyttää niin voithan sä laittaa tekstarin että Tuuthan rahojen kanssa?!

Kun mä oon kahdesti vissii jo sille sanonut et tarviin sit ne rahat tänään niin en haluis taas muistuttaa. Se vaan ei oo kommentoinut mitenkään ite tota maksuhommaa. Voihan se olla et se on sille itsestäänselvää niin sillä ei ilmottele =)

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

Tota mä kyllä mietin et kai se on vaan kehdattava sanoa et jos ei oo rahoja niin ei ota sit allastakaan mukaan.

Siis mä oon sanonut että tarviin ne rahat. Mut jos se ei niitä siitä huolimatta tuo mukanaan niin kai se allas jää sit mulle.

Siis mä oon sanonut että tarviin ne rahat. Mut jos se ei niitä siitä huolimatta tuo mukanaan niin kai se allas jää sit mulle.

Jos se ihminen ei aio maksaa, niin ei se maksa minkään velkakirjan kanssakaan...

Jos se ihminen ei aio maksaa, niin ei se maksa minkään velkakirjan kanssakaan...

Sitä mä just mietin et onko siitä nyt siis mitään hyötyä kuitenkaan.
No,toivotaan et hän maksaa allasta hakiessaan tai sit myyn sen jollekin muulle =)

Mä olisin tooooosi loukkaantunut, jos mun perään laiteltais parikin viestiä, että maksat sitten kanssa! Noloa. Mulle ois päivänselvää, että tulisin rahan kanssa. Onko sulla syytä epäillä, ettet rahojasi saisi?

Jos ilman rahoja ilmestyy, sanot, että sitten mä myyn seuraavalle, joka maksaa heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:
Mä olisin tooooosi loukkaantunut, jos mun perään laiteltais parikin viestiä, että maksat sitten kanssa! Noloa. Mulle ois päivänselvää, että tulisin rahan kanssa. Onko sulla syytä epäillä, ettet rahojasi saisi?

Jos ilman rahoja ilmestyy, sanot, että sitten mä myyn seuraavalle, joka maksaa heti.

No kun on syytä epäillä tota rahojen saantia... Ei tosin omalla kohdalla mutta parilla ystävällä on.
Ei mustakaan ole kiva epäillä jo etukäteen, mutta mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:

No kun on syytä epäillä tota rahojen saantia... Ei tosin omalla kohdalla mutta parilla ystävällä on.
Ei mustakaan ole kiva epäillä jo etukäteen, mutta mutta...

No siinä tapauksessa ymmärrän yskän.

Velkakirja on turha, täysin turha. Sillä et omiasi pikkusummista saa takaisin koskaan.

Suosittelen sitä, että jos tulee rahatta hakemaan, et anna akvaariota.

No joo, nyt tuli viesti et hän maksaa 50e tänään ja loput ens kuussa. Juu, ei käy.
Ei ollu mitään puhetta mistään osamaksusta. JA taisi suuttua kun ilmoitin et se on joko tai.
Ärsyttää tommonen |O

Yhteistyössä