Tein elämäni suurimman virheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Petin miestäni hänen hyvän ystävänsä kanssa. Välillämme lennellyt kipinöitä jo pidemmän aikaa ja eilen himot yltyi niin kovaksi että päädyimme sänkyyn.
Nyt kaduttaa niin perkeleesti. En uskalla kertoa miehelleni. Yritän vain unohtaa asian. Niin sanoi myös miehen ystävä, vaikka olisi ollut valmis enenmpäänkin.

Mä en vaan tässä tilanteessa luottaisi siihen, etteikö miehen kaveri sen jossain vaiheessa möläyttäisi. Tyyppi ei olen miehesi kannalta kovin luotettava kaveri, joten helposti uskoisin jossain saunaillassa riittävässä pöllyssä asian lipsahtavan vääriin korviin...

Pahimmillaan toi asia painaa sua lopun elämää, ja silloin et voi elää tuossa suhteessa normaalisti. Tavalla tai toisella se heijastaa teidän olemiseen. *kokemuksen syvä rintaääni...*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en vaan tässä tilanteessa luottaisi siihen, etteikö miehen kaveri sen jossain vaiheessa möläyttäisi. Tyyppi ei olen miehesi kannalta kovin luotettava kaveri, joten helposti uskoisin jossain saunaillassa riittävässä pöllyssä asian lipsahtavan vääriin korviin...

Näin ajattelen myös minä.

Ja nyt tietenkin vannot, että "ei koskaan enää"... Mikä tapahtuu kerran, tapahtuu luultavasti myös toisekin kerran - ei välttämättä saman miehen kanssa, mutta kuitenkin... Asioiden kanssa vain pitää oppia elämään!

Hän itse vannotti ettei saa kertoa. Itse ehkä ennemmin kertoisin. JA katsoisin kuinka käu. Erota en haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Chin:
Ja nyt tietenkin vannot, että "ei koskaan enää"... Mikä tapahtuu kerran, tapahtuu luultavasti myös toisekin kerran - ei välttämättä saman miehen kanssa, mutta kuitenkin... Asioiden kanssa vain pitää oppia elämään!

Et usko että kadun? Ei tämä yksi kerta tee minusta ainaista pettäjää. Rakastan miestäni.

hohhoijaa mikä provo. toki voi olla tottakin, mutta eikö tää aihe oo jo vähän kulunu.

Kulunut tai ei, mutta totista elämää. Valitettavasti. Näin käu kun ei kotona saa mitä travitsee vaikka kuinka pyytää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hohhoijaa mikä provo. toki voi olla tottakin, mutta eikö tää aihe oo jo vähän kulunu.

Kulunut tai ei, mutta totista elämää. Valitettavasti. Näin käu kun ei kotona saa mitä travitsee vaikka kuinka pyytää.

Eli sun mokas onkin nyt miehes syytä?

No aikalailla on myös hänen vikansa. Ei ole huomioinut minua tarpeeksi vaikka satoja kertoja luvannut. Olen myös sanonut että saattaa käydä näin jos hän ei muutu ja nyt kävi.

jos rakastat miestäsi ja todella aiot ja haluat hänen kanssaan jatkaa JA kadut tekemääsi hirmuisesti, niin älä kerro miehellesi. Siitä seuraa vain se, että kaadat oman taakkasi miehen kannettavaksi. Et ikinä voi tietää miten mies reagoi - toisaalta hänellähän on täysi oikeus vaikka heittää sinut pihalle. Toisaalta jos hän haluaa jatkaa kanssasi, niin asia painaa häntäKIN lopun ikää. Jos pystyt jättämään pettämisen yhteen kertaan niin älä kerro. Toisesta kerrasta sinulla on sitten jo velvollisuus kertoa - jos et pystynyt muuttumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viili:
jos rakastat miestäsi ja todella aiot ja haluat hänen kanssaan jatkaa JA kadut tekemääsi hirmuisesti, niin älä kerro miehellesi. Siitä seuraa vain se, että kaadat oman taakkasi miehen kannettavaksi. Et ikinä voi tietää miten mies reagoi - toisaalta hänellähän on täysi oikeus vaikka heittää sinut pihalle. Toisaalta jos hän haluaa jatkaa kanssasi, niin asia painaa häntäKIN lopun ikää. Jos pystyt jättämään pettämisen yhteen kertaan niin älä kerro. Toisesta kerrasta sinulla on sitten jo velvollisuus kertoa - jos et pystynyt muuttumaan.

En voisi olla enempää samaa mieltä

Yhteistyössä