A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:hanki oma tili ja pyydä viikkorahat sinne mitä saat käyttää.. ja pistä ukkos ostamaan ruoat perheelle...
Mulla onkin omatili jonne kotihoidontuki ja lapsilisät tulee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:hanki oma tili ja pyydä viikkorahat sinne mitä saat käyttää.. ja pistä ukkos ostamaan ruoat perheelle...
Osallistuuko mies mitenkään ruokaan ja lasten menoihin, vai pitääkö sun maksaa ne ja omat menosi noista? Siis elätätkö lapset ja miehesikin ja jäät kaikesta muusta itse ilman, kun rahat menee elämiseen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:hanki oma tili ja pyydä viikkorahat sinne mitä saat käyttää.. ja pistä ukkos ostamaan ruoat perheelle...
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:hanki oma tili ja pyydä viikkorahat sinne mitä saat käyttää.. ja pistä ukkos ostamaan ruoat perheelle...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Siis jos sä nyt olet tosissasi tässä jutussa. Niin meneekö teillä se elämä niin, että mies tienaa ja tuhlaa itteensä ja sä maksat kaiken sitten sun tuloista (kodinhoidontuki ja lapsilisä)? Jos näin on niin kyllä pikkusen ihmetyttää tollanen mies ja ennen kaikkea tollanen suhde...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:hanki oma tili ja pyydä viikkorahat sinne mitä saat käyttää.. ja pistä ukkos ostamaan ruoat perheelle...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä tili ei ole laskujen maksua varten vaan UUDET TILIT LASUJEN JA MUIDEN KULUJEN MENOJA VARTEN. Miehellä on ollut tarkoitus lopettaa tää VANHA tili johon mulla ollu tää pankkikortti ja siirtää rahat uudelle tilille."
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mitä ihmettä se sun mies meuhuaa?? Jos antaa kortin ja luvat tiliin niin silloin on akalla lupa vaikka tyhjätä tili jos mielii.. ja sun tilanteessa kun ei itsellä ole noita tuloja niin otat mihin tarviit. Mullakin on edelleen kortti miehen tilille, vaikka tienaan itse ihan hyviä rahoja ja tilillä on lähes yhtä paljon rahaa kuin miehellä. Jos silti päätän maksaa laskuja miehen tililtä nini sillä ei ole asiaan nokan koputtamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mitä ihmettä se sun mies meuhuaa?? Jos antaa kortin ja luvat tiliin niin silloin on akalla lupa vaikka tyhjätä tili jos mielii.. ja sun tilanteessa kun ei itsellä ole noita tuloja niin otat mihin tarviit. Mullakin on edelleen kortti miehen tilille, vaikka tienaan itse ihan hyviä rahoja ja tilillä on lähes yhtä paljon rahaa kuin miehellä. Jos silti päätän maksaa laskuja miehen tililtä nini sillä ei ole asiaan nokan koputtamista!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tapasin tämän miehen kahvilassa kerran ja juteltiin kaikenlaista. Tunnetaan siis myös me. Eikä miehelle se ole koskaan ollut ongelma. Tää kaveri sanoi tähän tyyliin: "sulla on tosi hyvä mies. Hän aina niin puhuu kauniiseen sävyyn sinusta. Miehesi kertoi, ettei voisi koskaan lyödä sinua" Jaa uskoa nyt tuohon kun mies uhkasi lyömisellä.
Joo ei mies siis ole koskaan lyönyt eikä uhkaillut. Mutta tuli niin paha mieli tuosta uhkauksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mitä ihmettä se sun mies meuhuaa?? Jos antaa kortin ja luvat tiliin niin silloin on akalla lupa vaikka tyhjätä tili jos mielii.. ja sun tilanteessa kun ei itsellä ole noita tuloja niin otat mihin tarviit. Mullakin on edelleen kortti miehen tilille, vaikka tienaan itse ihan hyviä rahoja ja tilillä on lähes yhtä paljon rahaa kuin miehellä. Jos silti päätän maksaa laskuja miehen tililtä nini sillä ei ole asiaan nokan koputtamista!
Aivan. Toki jos olisin tyhjännyt tilin kaikkeen huvitukseen eli sellaiseen jota ei tarvi niin en yhtään ihmettelisi miehen huutamisia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:E tiedä kannattaako soittaa miehelle? Voi olla ettei mies vastaa puheluun, kun tietää että soitan. Mies kyllä töissö pystyy vastaamaan jos soitan, lapset soittaa tai joku sukulainen soittaa.
Vai pahentaako se vaan sitten tilannetta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Siis jos sä nyt olet tosissasi tässä jutussa. Niin meneekö teillä se elämä niin, että mies tienaa ja tuhlaa itteensä ja sä maksat kaiken sitten sun tuloista (kodinhoidontuki ja lapsilisä)? Jos näin on niin kyllä pikkusen ihmetyttää tollanen mies ja ennen kaikkea tollanen suhde...
Mä oon suurimmaksi osaksi maksanut ruuat, oon maksanut lasten vaatteita, ja astioita, mattoja, yms kodin hankinnat. Oon maksanut lapsen monet poliklinikkakäynnit sairaalaan, omat vaatteet. Joskus mies on johonkin vaatehankintaan ottanut osaa. Mies maksanut autojen vakuutukset, ja muut vakuutukset kuten koti ja tapaturmavakuutukset.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja ap:E tiedä kannattaako soittaa miehelle? Voi olla ettei mies vastaa puheluun, kun tietää että soitan. Mies kyllä töissö pystyy vastaamaan jos soitan, lapset soittaa tai joku sukulainen soittaa.
Vai pahentaako se vaan sitten tilannetta?
Eikä kun pysyt ylpeänä ja mökötät viikon!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oisit tehnyt väärin vain siinä tapauksessa, että oisit ilman lupaa ottanut sen kortin. Älä anna miehes pitää sua kynnysmattona, puolustaudu. Sulla on oikeus suuttua siitä, ettet olisi saanut ottaa rahaa esim. lapsen lääkkeisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Siis, anna mä täsmennän.. sä siis maksat kaiken, ruuat, vaatteet, lääkkeet yms. Ja nyt olet käyttänyt 500? lapsen lääkkeisiin miehen tililtä jolle sulla kortti ja olet saanut luvan käyttää tiliä. Ja nyt mies on sulle vihanen ja pukkaamassa sua muualle asumaan? Just.. miks mun mieleen hiipii yksi sana... pro.....vo.... tai sitten TOOOOOSI tyhmä nainen.....