Tein sitten uus nimimerkki!:D Moikka kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Savanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Savanna

Uusi jäsen
29.11.2010
22
0
1
mistä mä aloitan teille kertomaan mitä uutta mulla on tapahtunut:D....

No ainakin tänään on syntymäpäivää minulla ja olen jo kännissä;)

Mulla on uusi mies, kenen takia sain 3kk bannia;( kun kerroin liika hänestä:D. Asun hänen luona jo 2kk virallisesti lasten kanssa. Lapset kutsu hänet iskäksi. Mies on ihanaa:heart::p. Talo on jotain 600m2 tai yli muistakseni:D eli khe khe pieni. no täällä kattokin kun kaupakeskuksessa tai kirkossa:O. Me mennään kesällä naimisiin ja meille tulee ihanat niin kuin Tukiainen sano Rinsessa häät:D. Niin ja en strippaa enää jo 2kk, se ei anna mulle sellaisia hommia tehdä, se on minusta helvetin mustasukkainen:D. No mut miks mun edes pitää:whistle:

Etkös ollut sen edellisen kanssa naimissa? Onko avioero muka selvä? ethän sä voi edes varata kirkkoa, ennekun asia on selvä.
Taidat olla uuden miehesi kanssa vain rahasta.. Ja miksi lapset kutsuvat uutta miestäsi isäksi? sekö on hienoa? riistää isyys lasten oikealta isältä?? ei helvetti, mistä tollasia idiootteja oikein sikiää???????

No joo, aivan luokaton yritys. Talo taitaa kai olla Porvoossa? Ketä kiinnostaa jatkuvasti tehdä näitä Savanna aloituksia? Eikö omassa elämässä ole tarpeeksi tapahtumia, kun täytyy yrittää esiintyä jonakin toisena?

Etkös ollut sen edellisen kanssa naimissa? Onko avioero muka selvä? ethän sä voi edes varata kirkkoa, ennekun asia on selvä.
Taidat olla uuden miehesi kanssa vain rahasta.. Ja miksi lapset kutsuvat uutta miestäsi isäksi? sekö on hienoa? riistää isyys lasten oikealta isältä?? ei helvetti, mistä tollasia idiootteja oikein sikiää???????

5kk päästä ero tulee. Enkä ole vain rahasta:stick:. Se uus mies on oikeasti ihanaa ja huolehdi minusta lapsista enemmän kuin voi toivoa, Eli olen onnellinen:D. ja vanha iskä he näkevät kans paljon en riistää kenestä lapsia

[QUOTE="www";23217005]No joo, aivan luokaton yritys. Talo taitaa kai olla Porvoossa? Ketä kiinnostaa jatkuvasti tehdä näitä Savanna aloituksia? Eikö omassa elämässä ole tarpeeksi tapahtumia, kun täytyy yrittää esiintyä jonakin toisena?[/QUOTE]

Ei ole ihan siellä mut Turussa en asuu enää:D mut usein olen

[QUOTE="bimbo";23217020]Aito Savanna olisi jo julkaissut kuvia näistä tapahtumista :whistle:[/QUOTE]

Niinpä, pistä itestäsi kuva niitten uusien autojen kanssa, tai vaikka uuden asuntosi edessä niin aletaan uskomaan :D

[QUOTE="vieras";23217025]Onko sulla vielä se kauppa?Mikset enää strippa?[/QUOTE]

Miks mun pitää?:)

Ei se mua päästä sinne se itse mua sieltä kantanut pois ja puhui pomon kaa ettei mun vaimo todellakaan enää tee siitä homma. Se jopa kävi mun kaa kaikki 4-5kk joka päivää etten mä vaan mee privattiin tai jotain ja monta kerta sanoi miks mä en halua että hän elättä minua, miks mun pitää siitä homma tehdä. Nyt se lupasi että auttaa avaamaan mulle joku yritys mitä haluan tehdä etten kotona sekoa, koska kauppakin mä varma suljenkin, ei kannattava ole

[QUOTE="mie";23217043]Niinpä, pistä itestäsi kuva niitten uusien autojen kanssa, tai vaikka uuden asuntosi edessä niin aletaan uskomaan :D[/QUOTE]

Minkkiturkki päällä, timanttikorvikset, timanttikaulakoru ja pari uutta autoo. Kuka nainen ei olisi rakastunut, ei siihen mieheen vaan...no kyllä te tiedätte.

[QUOTE="Pekka";23217088]Minkkiturkki päällä, timanttikorvikset, timanttikaulakoru ja pari uutta autoo. Kuka nainen ei olisi rakastunut, ei siihen mieheen vaan...no kyllä te tiedätte.[/QUOTE]

on timanttikoruja ja timantti sormus joka se osti mulle kun olimme matkalla Virossa ja se meni polville kaupakeskuksessa ja itkenyt minulle ja pyysi että tulen vaimoksi, oli ihanaa hetki:D:'(

Yhteistyössä