tein törkeesti huuto.netissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
...mutta jos jotain haluaa niin sen eteen tehtävä mitä pystyy :whistle:

Yhtä kirjaa oli huudettu kerran ( sitä minkä halusin ) ja tänään se sulkeutui. Huusin sitä kirjaa minuutti ennen kuin sulkeutui, että varmasti saisin sen.
Kuinkahan suutuksissaan se toinen on kun menin nuin "törkeesti" tekee :(
Mutta se oli ainut sellainen kirja mikä siel myynnissä ja tuskin tulee uusia vähään aikaan. Se nimittäin ilmestyi vasta viime vuonna

Mutta eikös tuo ole sallittua :whistle:

No se on sen ostajan vika, joka ei ollut vahtimassa huutoaan sulkeutumishetkellä, ettei saanut kirjaa. Lisäksi siinähän se sulkeutumisaika pidentyy 5 min sen huudon jälkeen, eli mahdollisuus olisi ollut alkaa kilpailemaan huutosi kanssa, jos olisi ollut vahdissa. Ei tuossa ole mitään törkeää..

Niin mäkin teen. Ja jos se toinen sen todella tahtoo, niin laittaa sit vain korotusautomaatin tai kyttää sitä ite. Sehän antaa aina joka korotuksen jälkeen lisäaikaa, eikä mee kiinni sillä siunaamalla, mitä alunperin ilmotuksessa luki.

mitäs tossa nyt on... noinhan se homma toimii! jos joku toinen olisi ollut langoilla, niin olisihan se voinut sitä huutaa vielä. mä ainakin päivystän koneella (jos ehdin) siihen aikaan kun on sulkeutumassa, jos jotain tosissani haluan. onhan siinä vielä 5minuuttia aikaa muillakin huutaa.

mä teen lähes aina noin. eihän se kiellettyä ole. Itse vahdin kohteita vähän ennen sulkeutumista, jos tulee kilpailua tai jos en pääse koneelle silloin, laitan korotusautomaattiin sen summan minkä maksimissaan olen valmis tuotteesta maksamaan

kaikkihan noin tekee!
mutta miksette käytä korotusautomaattia? Musta se on ihan must: tiedän kuitenkin aina sen ylärajan jonka oon valmis tavarasta maksaa ja laitan sen siihen automaattiin, eikä tarvi kytätä koneella. jos joku toinen on valmis maksaa enemmän, niin siitä sitten vaan...

Yhteistyössä