V
vieras
Vieras
ei tässä voi kuin katsoa sivusta, viimeksi tänään taas sanoin että ei jätetä yksin ja meille voi tulla, mutta vanhemmat tekevät kuinka lapsi haluaa. ap
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tässä voi kuin katsoa sivusta, viimeksi tänään taas sanoin että ei jätetä yksin ja meille voi tulla, mutta vanhemmat tekevät kuinka lapsi haluaa. ap
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Kyllä mä 13 vuotiaana jäin "yksin" kotiin kun äiti ja pikkuveli lähti isäni luokse ulkomaille viikoksi. Vaikka kanssani jäi kaksi isompaa sisarusta, niin kodinhoito ja rahavarat oli täysin mun vastuulla. Toisekseen siskoni joutui heti kolmisteen jäätyämme sairaalaan ja veljeni ryyppäsi koko viikon. Eikä se silloin tuntunut pahalta ajatukselta, luotin itseeni ja vahhempani minuun![]()
Eikä edes ollut ketään aikuista joka ois käyny tarkisamassa tilanteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Kyllä mä 13 vuotiaana jäin "yksin" kotiin kun äiti ja pikkuveli lähti isäni luokse ulkomaille viikoksi. Vaikka kanssani jäi kaksi isompaa sisarusta, niin kodinhoito ja rahavarat oli täysin mun vastuulla. Toisekseen siskoni joutui heti kolmisteen jäätyämme sairaalaan ja veljeni ryyppäsi koko viikon. Eikä se silloin tuntunut pahalta ajatukselta, luotin itseeni ja vahhempani minuun![]()
Eikä edes ollut ketään aikuista joka ois käyny tarkisamassa tilanteen.
Mitäs mieltä nyt olet asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jösses teidän kans, mä oon muuttanut opiskelupaikkakunnalle 15v. 17 suotiaalle naapuri kyttäämään? Juu voi jäädä jos tosiaan osaa jotain eikä ole pilalle kasvatettu.