Tekeekö kaikki joka päivä ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Siis tarkoitan, että väännättekö eri ruuan joka päivä? Tuli mieleeni tuosta viikon ruokalista -aloituksesta...

Itse teen niin, että ruokaa kerralla isompi satsi ja sitä sitten syödään muutama päivä. Ei tosiaan jaksa töiden + kotitöiden ohella vielä ruokaa laittaa joka päivä!!

Joo en tee ihan joka päivä.
Eilen tein ison kattilan kalakeittoa.
Jota itse söin yhdesti ja muuta tänään itse,makkaraa ja munakasta. :p
Miehelle pitää terveellistä ruokaa olla,itse syön vähä mitä sattuu välillä.

6 henkinen perhe joista 3 teiniä, syö mahdottomasti ei riitä kapasiteetti tehdä moneksi päiväksi samaa ruokaa, joka päivä eri ruokaa ja olen töissä ja haen kuopuksen 3v töitten jälkeen hoidosta , työni on myös fyysisesti erittäin raskasta, en koe ruuan laittoa vaikeana vaan palkitsevana, leivon myös mielelläni

No me syödään aina toisena ruokana sitä edellisen päiväistä ruokaa, mikäli sitä on jäänyt, ja sitten teen vielä toisen ruuan. Eli joo, joka päivä teen. Silloin kun olin itsekkin töissä, syötiin usein 2 päivää samaa ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis tarkoitan, että väännättekö eri ruuan joka päivä? Tuli mieleeni tuosta viikon ruokalista -aloituksesta...

Itse teen niin, että ruokaa kerralla isompi satsi ja sitä sitten syödään muutama päivä. Ei tosiaan jaksa töiden + kotitöiden ohella vielä ruokaa laittaa joka päivä!!

Sama täällä, kerralla ainakin kahden päivän ruoka tehdään. Vaikka kotiäitinä olen, en tosiaankaan kehtaa joka päivä hellan ääressä aikaa viettää.

meillä tehdään joka päivä uusi ruoka (nyt kun olen kotona äitiyslomalla niin 2 uutta päivässä) koska en itsekään pidä lämmitetyistä ruuista (muutamaa harvaa ruokaa lukuunottamatta) joten miksi muidenkaan sellaisia pitäisi syödä

Yhteistyössä