V
vierailija
Vieras
Pilviverhon yläpuolella. Siellä kuule paistaa AINA pilvettömältä taivaalta![]()
Tiedän kun on hävittäjälentäjä suvussa.Pilviverhon yläpuolella. Siellä kuule paistaa AINA pilvettömältä taivaalta![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pilviverhon yläpuolella. Siellä kuule paistaa AINA pilvettömältä taivaalta![]()
Tiedän kun on hävittäjälentäjä suvussa.Pilviverhon yläpuolella. Siellä kuule paistaa AINA pilvettömältä taivaalta![]()
Useat paljon ulkona aikaa viettäneet tutut luontoihmiset (minua nuorempiakin joukossa) on jo joutuneet käymään kaihileikkauksessa. Minä joka olen käyttänyt aurinkolaseja säännöllisesti niin olen säästynyt siltä ainakin vieläNythän uusi villitys on se, että aurinkolasien käyttö lisää ihosyöpää
![]()
Tiesin sen vaikkei heitä ole suvussaTiedän kun on hävittäjälentäjä suvussa.
No hei jokainen joka on matkustanut lentäen tietää että pilvipeitteen yläpuolella on kirkas sää.Tiesin sen vaikkei heitä ole suvussa
-se jolle vastasit-
No hei, ei tuohon tietoon nähden tarvitse edes matkustaa lentäen....eikö ihmiset osaa enää oikeasti käyttää päätään?No hei jokainen joka on matkustanut lentäen tietää että pilvipeitteen yläpuolella on kirkas sää.
#26 ei tiennytNo hei jokainen joka on matkustanut lentäen tietää että pilvipeitteen yläpuolella on kirkas sää.
EivätNo hei, ei tuohon tietoon nähden tarvitse edes matkustaa lentäen....eikö ihmiset osaa enää oikeasti käyttää päätään?
#26 on nukkunut penkillä"Pilviverhon yläpuolella. Siellä kuule paistaa AINA pilvettömältä taivaalta"
Tästä typerästä heitosta kaikki lähti.
Jokainen joka on istunut koulunpenkillä tietää.
Aurinkovoidetta voisi vetäistä jos aurinko paistaisi täällä maanpäällä mutta kun on jatkuvasti kilometrien paksuinen pilvikerros. En ole vielä kuullut, että kukaan olisi ottanut aurinkoa ylemmissä ilmakehissä. Heitto oli siksi naivi ja typerä.#26 on nukkunut penkillä
Ei se ollut typerä heitto vaan se oli joka ihmetteli missä aurinko?![]()