T
Turkilmas
Vieras
Kivasti oli kaikki, paino ja pituus nousee hyvässä suhteessa, samoin päänympärys. Toki mitat on valtavan suuret, mutta tosiaan kulkee käsikkäin kuitenkin keskenään. Pituutta oli kaverilla 71,3 cm ja painoa 9270g. Niin ja pään ympärys 45 cm. Aika jässikkä siis ja naurettiin että ei tarvi edes kristallipalloa todetakseen että 5 kk neuvolassa on kymppikilo mennyt rikki
.
En tiedä muistaako joku kun linkitin kuvaakin poitsun poskista ja kyselin olisko allergiaa? No lääkäri ei ihan mennyt mukaan mun allergiateoriaan, vaan oli enemmän sitä mieltä että kyseessä on atooppinen iho. Käski kuitenkin välttää niitä ruoka-aineita joiden kanssa selvästi lehahtaa posket ja rasvailla kortisonivoiteella poskia ja korvia.
Peikkis pisti parastaan, hymyili, nauroi, vilkutteli hampaitaan, kiljui, kääntyi selältä vatsalleen, istui tosi hienosti ja seisoi tosi tanakassa. Ja räpsytteli lääkärille pitkiä ripsiään niin että täti oli vallan myyty
:heart:
onko muuten rotavirusrokotteesta kokemuksia? Me pitkitettiin päätöstä, mutta tänään Peikkis sai ekan rokotteen. Mietin vaan että mitäs on illalla odotettavissa....??
En tiedä muistaako joku kun linkitin kuvaakin poitsun poskista ja kyselin olisko allergiaa? No lääkäri ei ihan mennyt mukaan mun allergiateoriaan, vaan oli enemmän sitä mieltä että kyseessä on atooppinen iho. Käski kuitenkin välttää niitä ruoka-aineita joiden kanssa selvästi lehahtaa posket ja rasvailla kortisonivoiteella poskia ja korvia.
Peikkis pisti parastaan, hymyili, nauroi, vilkutteli hampaitaan, kiljui, kääntyi selältä vatsalleen, istui tosi hienosti ja seisoi tosi tanakassa. Ja räpsytteli lääkärille pitkiä ripsiään niin että täti oli vallan myyty
onko muuten rotavirusrokotteesta kokemuksia? Me pitkitettiin päätöstä, mutta tänään Peikkis sai ekan rokotteen. Mietin vaan että mitäs on illalla odotettavissa....??