teroluteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Kauanko kestää terojen jälkeen, että menkat alkaa? Onko se terolutin syönti turvallista, kun eihän voi tietää vaikka tulee raskaaksi ja sitten syökin niitä. Itellä pelkkiä clomeja takana useampi satsi ja nyt kaveriksi tulivat myös terolutit.

Mulla ainakin Terolutit yleensä toi vuodon hetimmiten 10 pvän kuurin jälkeen, mutta gynekologilta kysyessäni, voi mennä viikkokin viimeisen pillerin otosta, kun vuoto alkaa.

Mulla kylläkin Teroluteilla vaan käynnistettiin vuotoa, aina kun sitä ei muuten kuulunut. Ei siis säännöllistä käyttöä Clomien kanssa.

Kyllähän niitäkin raskauksia on, jolloin äiti on tietämättään ollut raskaana, ja syönyt Teroja, ja silti kaikki mennyt hyvin. Mutta varmistappa asia lääkäriltäsi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 10:39 tietämätön kirjoitti:
Kauanko kestää terojen jälkeen, että menkat alkaa? Onko se terolutin syönti turvallista, kun eihän voi tietää vaikka tulee raskaaksi ja sitten syökin niitä. Itellä pelkkiä clomeja takana useampi satsi ja nyt kaveriksi tulivat myös terolutit.
Mulle sanottiin lääkärissä ettei haittaa ole...

terolutista ei ole haittaa raskauden aikana. Kysyin lääkäriltä, ja mielestäni tuoteselosteessakin lukee niin. Itselläni alkavat kuukautiset aina niin, että kuurin loppumisen jälkeen on yksi päivä väliä, ja sitten tulevat

Yhteistyössä