Terve lapsi on lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Taas tässä kiitän luojaa siitä, että on terveet lapset ja toivon, että saavat pysyäkin terveinä.

3v tyttö kompuroi eilen ja satutti jalkansa. Nyt on lääkärissä käyty eikä murtumia.

Mutta tyttö edelleen varoo jalkaansa eikä tahdo kävellä (eilen käveli kyllä). Tyttöä on siis nosteltu ja kannettu ja kyllä tässä sitä konkreettisesti ymmärtää miten ihanaa on, kun lapsi on terve. Katselin tyttöä tuossa sohvalla ja mietin, että voi miten kurjaa jos olisi aina noin. :(

kyllä minä pidin lahjana sitä sairastkin jonka menetin.
Emme oleet mitenkään sunnitelleet että meile vielä lapsi tulisi, mutta emme kyllä ehkiäsyäkään käyttäneet, kun ei hormoonalsiet sopineet ja sterilisaatiota olin jo miettinyt, mutta ville-poika ehti ensin ilmoittaatulostan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Kauankohan menee, että joku tulee sanomaan, että sairaskin lapsi on lahja. Mutta lahja keneltä?

Johan täällä on tätä ollutkin jo ihan riittämiin. JOKAINEN lapsi on lahja, näin olen oppinut diplomaattiseksi. Pitää kyllä sinänsä paikkaansa, jotkut eivät tahdo sairasta lasta, jotkut ottaisivat ilomielin jos vain saisivat.

Joo en minä tarkoittanut avaustani siis niin, että eikö ne sairaat lapsetkin olisi rakkaita ja vanhemmilleen lahja siinä missä terveetkin. Mutta jokainen joka ei tahdo saivarrella asiaa niin ymmärtää, että se on lahja, että saa olla terve. Ja kyllä minä saan olla siitä kiitollinen. Ja vieläpä sanoa sen täällä. Minä olen onnellinen terveistä lapsistani! :)

Yhteistyössä