terveisiä 4v neuvolasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!

Mun 5v poika on 127cm ja painaa 23kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!

Mun 5v poika on 127cm ja painaa 23kg.

kiva, onnea teille =) hänkin on varmaan ihana ja suloinen? niin on munkin tyttö =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Läh:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
no lihava tuo sun tyttös ainakin on!

no ei todellakaan ole

no ei varmaankaan ole,meiillä saman kokonen vajaa 4 v,roteva kyllä mutta ei lihava

juu, lihaa on luiden ympärillä, eikä napa viistä selkärankaa meilläkään, mutta en mä häntä lihavaksi sanoisi.. ihan kokoisiinsa pöksyihin mahtuu, masunkin kohdalta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
kiva, onnea teille =) hänkin on varmaan ihana ja suloinen? niin on munkin tyttö =)

En mä nyt tiiä onko se niin onnea, kun poikaa luullaan paljon vanhemmaksi kuin mitä on.
Mutta ihana ja sulonen poika muuten kyllä :heart: Ihan kuin tyttösiki :flower:


Muoks: 3v. poika oli 107cm, painoa en muista. Hoikka on ollu aina.
2v. tais olla 96cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!

MEILLE 5V NEUVOLASSA NEIDISTÄ SANOTIINN ETTÄ ON LIHAVA KOSKA PITUUS 110 JA PAINO 17.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!

MEILLE 5V NEUVOLASSA NEIDISTÄ SANOTIINN ETTÄ ON LIHAVA KOSKA PITUUS 110 JA PAINO 17.

Teillä taitaa olla idiootti terkkari.
Mun poikani neuvolakortissa lukee että terve, sopusuhtainen poika, ikäisekseen pitkä. Mitat 102 cm ja 17 kg. 110 cm pitkä ja 18 kg painava tyttö on silminnähden hoikka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
voi että kun oli kiva käydä, mukava täti, ja kaikki hyvin =)
pituutta tytöllä 111cm ja painoa 22kg,
kaikki taidot ikätasolla, hölötteli ja piirteli ja
kaikki meni tosi hyvin, leikkaamistaitoa täti erityisesti ihmetteli,
koska osasi niin hienosti leikata viivaa pitkin =)
ja piikki reiteen sai aikaan vaan hengähdyksen ja
sitten se olikin jo ohi =) kiva päivä!

MEILLE 5V NEUVOLASSA NEIDISTÄ SANOTIINN ETTÄ ON LIHAVA KOSKA PITUUS 110 JA PAINO 17.

Teillä taitaa olla idiootti terkkari.
Mun poikani neuvolakortissa lukee että terve, sopusuhtainen poika, ikäisekseen pitkä. Mitat 102 cm ja 17 kg. 110 cm pitkä ja 18 kg painava tyttö on silminnähden hoikka.

niin todellakin on hoikka!! en tässä elämässä usko että terkkari sanoo yhdestäkään lapsesta että on lihava!! etenkään noilla sanoilla ja noilla mitoilla =)
 
En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?

no enpä sano muuta ku et painokäyrä ei tosiaankaan ole nousussa vaan laskussa.. eli on ollut vauvasta asti pitkä ja vankkarakenteinen =) ja mua harmittaa sun nimimerkki suunnattomasti, koska sen pitäisi olla Iamaweasel!!!! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:
Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O

Sun poikasi onkin alipainoinen kääpiö

No onpas typerän ihmisen,typerä kommentti!

justiinsa.. että mun tyttöä saa tuelta haukkua lihavaksi, muttei toisinpäin??? onnee vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?

no enpä sano muuta ku et painokäyrä ei tosiaankaan ole nousussa vaan laskussa.. eli on ollut vauvasta asti pitkä ja vankkarakenteinen =) ja mua harmittaa sun nimimerkki suunnattomasti, koska sen pitäisi olla Iamaweasel!!!! :kieh:

Juu minä tarkoitinkin noin yleisellä tasolla, en just teidän tapauksesta puhunut ;) Äläkä sä mun nimimerkkiäni murehdi, mä kirjoitan sen just niinku itte haluan
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
En minä muuta tähän sano kuin että mä kummastelen joskus neuvolan kommentteja siitä, ettei syömisiä tarvitse seurata, jos painokäyrä on lievästi nousussa. Eikö olisi helpompi siinä vaiheessa yrittää korjata ruokailutottumuksia ja asiaa selvittää, kuin vasta sitten, kun painokäyrä on selvästi yläkanttiin?

no enpä sano muuta ku et painokäyrä ei tosiaankaan ole nousussa vaan laskussa.. eli on ollut vauvasta asti pitkä ja vankkarakenteinen =) ja mua harmittaa sun nimimerkki suunnattomasti, koska sen pitäisi olla Iamaweasel!!!! :kieh:

Juu minä tarkoitinkin noin yleisellä tasolla, en just teidän tapauksesta puhunut ;) Äläkä sä mun nimimerkkiäni murehdi, mä kirjoitan sen just niinku itte haluan

:D no mutta toki, jos käyrä on noususuunnassa niin äkkiä neuvolasta varmasti huomautetaankin.. =)
 

Yhteistyössä