Terveisiä perseestä... =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Eli tähystys on kunnialla ohi...
Aamulla vielä sitä litkua join sen litran, mut suurinosa siitäkin tuli oksentamalla pihalle :|
Sit mie lähin hyvissä ajoin jo ajelee sinne kyllöön että ehin saamaan ees jonkinmoisen kipulääkkeen. Kyllön pihaan kun pääsin niin sairaanhoitaja soittaa ja kyselee että missä oon, sanoin että just pihassa, sano sitten että no pääset heti toimenpiteeseen. *glup*
Vaatteet vaihoin, sain jalkaani erittäin ihanat housut jossa persauksen kohdalla aukko :laugh: Ja menin sille lavetille makaamaan ja kohta mun persuuksissa jo oli se tsydeemi. Enkä mä siis saanu minkäänlaista lääkettä ennen sitä :o
Mieslääkäri oli todella mukava, aina sano kun tuli mutka kohta että nyt saattaa tuntua ja tuntuhan se hiukan ilkeeltä. Kokoajan oli mahassa sellanen tunne että tosi pahasti pierettää, mutta se ei vaan tule pihalle, ja tietenkin tunsin niin kun sitä ilmaa laitettiin sinne. Ja mä tunsin kuinka se letku siellä suolessa menee etiäpäin...
Mutta siis se EI SATTUNUT YHTÄÄN :attn: Tuntu vaan hieman ilkeeltä niissä mutkakohdissa...
Ohutsuolessa jotain tulehduksen merkkejä ja lääkäri myös väläytti lievän crohnin taudin mahdollisuutta :o Mutta koepalojen tulokset saan sitten reilun kolmen viikon päästä, sitten tiedetään enemmän.
Lääkäri sanoi että tähystys oli ihan hyvä tehdä ja että todella rauhallinen olin, oikein mallipotilas *taputtaa itseään päähän* :D
Pahinta tässä siis oli se litkun juominen...
Kiitos kaikille jotka eilen illalla jaksoitte valaa muhun toivoa :hug:

Hyvä että selvisit hengissä! =)
Joko sulta oli keliakia suljettuna pois? Tänään oli lehdessä juttua, että oliko peräti 2/3 keliakiaa sairastavia ihan tietämättään...

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Hyvä että selvisit hengissä! =)
Joko sulta oli keliakia suljettuna pois? Tänään oli lehdessä juttua, että oliko peräti 2/3 keliakiaa sairastavia ihan tietämättään...

Verikokeesta katottiin viime vuoden puolella eikä ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Hyvä tyttö!!!!! =) :flower: =)
Crohnin tauti.. :| Hope not. :/

Tuntuu niin oudolta et olis se kun ei mulla ole sellasia oireita kun eräillä *you know* Mulla vaan tää ripuli, ei mitään muuta...

Niimpä.. No mut toivotaan, et olis "jotain lievempää" kummiski!! =) =)
Keliakiakaan ei aina näy verestä..

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hyvä tyttö!!!!! =) :flower: =)
Crohnin tauti.. :| Hope not. :/

Tuntuu niin oudolta et olis se kun ei mulla ole sellasia oireita kun eräillä *you know* Mulla vaan tää ripuli, ei mitään muuta...

Niimpä.. No mut toivotaan, et olis "jotain lievempää" kummiski!! =) =)
Keliakiakaan ei aina näy verestä..

Jees, ollaan viisaampia sitten kun tulokset saadaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:D hyvä että oli kivuton toimenpide,varmaan helpompi olla potilaana tommosessa,kuin mahatähystyksessä,missä sitä letkua pitää niellä :$ :$ ei onnistus varmaan multa :snotty:

Mulle nyt siis tehty molemmat ja jos tarttis valita niin kyllä mä ennemmin menisin tähän tähystykseen kun siihen mahatähystykseen...

Yhteistyössä