Oli sit tänään vnhempainilta ja arvaa tuliko toinen puolisko ARVAA?!?
No helvetti EIIII !!!
Mikähän siinä on niin vaikeeta käydä kuuntelee siellä et kui koulu taas alkanu ja mitä tuleman pitää vuoden aikana.
Taidan olla eri v-mäinen ja jättää kertomatta mitä siä oli :kieh: :kieh: :kieh:
|O
No helvetti EIIII !!!
Mikähän siinä on niin vaikeeta käydä kuuntelee siellä et kui koulu taas alkanu ja mitä tuleman pitää vuoden aikana.
Taidan olla eri v-mäinen ja jättää kertomatta mitä siä oli :kieh: :kieh: :kieh:
|O