The (keskimmäinen) Sisko

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticotico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ticotico

Aktiivinen jäsen
21.12.2007
2 664
0
36
Oli sit tänään vnhempainilta ja arvaa tuliko toinen puolisko ARVAA?!?
No helvetti EIIII !!!
Mikähän siinä on niin vaikeeta käydä kuuntelee siellä et kui koulu taas alkanu ja mitä tuleman pitää vuoden aikana.
Taidan olla eri v-mäinen ja jättää kertomatta mitä siä oli :kieh: :kieh: :kieh:
|O
 
Sepä se, ku itte sano et olis tulossa... olin jo sinne lähteny ku laitto viestin varttia vaille 6 et vasta muisti eikä kerkee millään sinne. Ja tästä kaveleekin sinne viidessä minuutissa ja sehän ois tullu autolla.
 
Ja viimme kerralla juniori oli sillä nii oli opettaja laittannu viestiä, et pitää soittaa rehtorille, ku oli pojankloppi vähän remunnu. kysyin sit asiaa et soittiko, nii ei kuulemma ole sen homma soitella. Ja se varmaan luulee et opettajalla/rehtorilla on aikaa yrittää saada sitä kiinni (varsinkin ku ei aina vastaa jos on outo numero)
Hitailla kaveri kulkee :laugh: :laugh: :laugh: pahemman kerran
 

Yhteistyössä