[QUOTE="mä";23027618]Juu, taputellaan vaan päähän ja sama toistuu ensi kerralla kun kenenkään ei tarvitse ottaa tästä opikseen. Ei hyvää päivää... Syyllistäminen on paikallaan, kun suoraan sanominen ei tehonnut. Vai väitätkö, ettei tälläkään palstalla kukaan kehottanut ottamaan itse asioista selvää eikä uskomaan suinpäin lahjottuja tyyppejä? Kuinka moni lapsensa rokotuttaneista ITSE selvitti mitä rokote sisälsi? Tai MIKSI Suomi osti juuri ko. rokotetta? Asiasta itse tietoa hakeneet tiesivät, ettei tuo rokote ollut turvallisin vaan nopeiten saatavissa. Ja adjuvantista tiedettiin myös... Mutta ei. Me, jotka yritimme suojella myös muiden, tuntemattomien, lapsia, niin saatiin vaan paskaa niskaan. Pikkasen kyllä pistää v*tuttamaan niiden viattomien lasten puolesta, joiden vanhemmat haukkui ja jopa toivoi meidän rokottamattomien lasten kuolemaa.[/QUOTE]
No niin se vaan kuulkaa menee, että jos uskaltaa jotain vastustaa saa oikeastaan melkein aina paskaa niskaan. Ja jos oikeasti haluaa vaan ihmisiä auttaa esim. tässä tapauksessa jakamalla tietoa, niin se paska on kestettävä eikä käydä syyllistämään, että katoppas mitä teit. Tieto on saatava perille oikein keinoin ja jos ei joku usko, niin se on hänen asiansa, mut jälkikäteen syyllistäminen ei lisää uskoa siihen asiaan tuo. Tietty jos syyllistämisestä saa ite jotain kiksejä, niin mikäpäs siinä. On se hienoa kertoa ihmisille, että kuinka väärässä olivatkaan.