tiedätte varmaan sellaisen itse blondatun tukan, joka ei ole vaalea vaan pissanvärinen? kuvitelkaa siihen kalpeaksi puuteroidut kasvot ( eikä kyse ole siitä, että henkilö olisi kalpea kuten minä jonka on pakko etsiä meikkivoiteista aina se vaalein sävy), sininen luomiväri kulmiin asti ja tummaksi maalatut huulet. vaatetuskaan ei parantanut asiaa, sillä mielestäni toppatakista & puukengistä ei voi edes puhua samassa lauseessa.. saatika että lähtisi siinä asussa shoppailemaan! roskat voi viedä tai hakea lähikaupasta maitoa mutta että keskustaan.. koko komeuden kruunasivat isot, teinimäiset bling bling-rihkamakorvikset ja pikkureppu
:O
:headwall:
en todellakaan ole mikään erillaisuuden tuomitseva, minua ei haittaa esim. keesi, goottivaatteet tai jos haluaa kuljeskella gollegehousuissa ilman meikkiä. tuttavapiiriini mahtuu kaikenlaista vipeltäjää, enkä itsekkään aina näytä niin normaalilta. mutta, tässä oli nyt kyse siitä että henkilön koko tyyli oli ihan perseellään..
:O
en todellakaan ole mikään erillaisuuden tuomitseva, minua ei haittaa esim. keesi, goottivaatteet tai jos haluaa kuljeskella gollegehousuissa ilman meikkiä. tuttavapiiriini mahtuu kaikenlaista vipeltäjää, enkä itsekkään aina näytä niin normaalilta. mutta, tässä oli nyt kyse siitä että henkilön koko tyyli oli ihan perseellään..