tiedän, että nyt tulee kiviä niskaan mutta.. pakko oli tulla jakamaan kanssanne sokki tuttavani uudesta tyylistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
tiedätte varmaan sellaisen itse blondatun tukan, joka ei ole vaalea vaan pissanvärinen? kuvitelkaa siihen kalpeaksi puuteroidut kasvot ( eikä kyse ole siitä, että henkilö olisi kalpea kuten minä jonka on pakko etsiä meikkivoiteista aina se vaalein sävy), sininen luomiväri kulmiin asti ja tummaksi maalatut huulet. vaatetuskaan ei parantanut asiaa, sillä mielestäni toppatakista & puukengistä ei voi edes puhua samassa lauseessa.. saatika että lähtisi siinä asussa shoppailemaan! roskat voi viedä tai hakea lähikaupasta maitoa mutta että keskustaan.. koko komeuden kruunasivat isot, teinimäiset bling bling-rihkamakorvikset ja pikkureppu
:O :whistle: :headwall:
en todellakaan ole mikään erillaisuuden tuomitseva, minua ei haittaa esim. keesi, goottivaatteet tai jos haluaa kuljeskella gollegehousuissa ilman meikkiä. tuttavapiiriini mahtuu kaikenlaista vipeltäjää, enkä itsekkään aina näytä niin normaalilta. mutta, tässä oli nyt kyse siitä että henkilön koko tyyli oli ihan perseellään..

Miten uskallat kirjoitella tuollaista julkisesti netissä omalla kuvallasi varustettuna? Tajuatko, että kaverisi voi ihan hyvin löytää tämän tekstin, jos ei tänään niin 10 vuoden päästä? Eikö sinua sitten yhtään nolota?

tosta ei puutu enää kuin poskipunaympyrät poskilla niin ois kuin yks tapaamani nainen jonka luulin olevan tulossa jostain näytelmästä, mutta olikin hakemassa lastaan ihan normaaliasussaan. :rolleyes:
Samahan se mulle miten kukakin pukeutuu ja meikkaa. Melkein nolottaa tunnustaa että silti mua meinas naurattaa ihan mahottomasti.

Kuulostaa mun naapurilta, sillä oli kesällä itseleikatut farkkushortsit, kaljamainos t-paita ja puukengät ja pikkureppu :D Eikä tukassakaan kehumista.

No kukin tyylillään, mutta saahan sitä nyt vähän ihmetellä omaksi ilokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22201771:
en todellakaan ole mikään erillaisuuden tuomitseva, minua ei haittaa esim. keesi, goottivaatteet tai jos haluaa kuljeskella gollegehousuissa ilman meikkiä. tuttavapiiriini mahtuu kaikenlaista vipeltäjää, enkä itsekkään aina näytä niin normaalilta. mutta, tässä oli nyt kyse siitä että henkilön koko tyyli oli ihan perseellään..

Niin, on hyväksyttävää olla "erilainen ja persoonallinen" kunhan näyttää samalta kuin kaikki muut "erilaiset ja persoonalliset" pukeutujat....

Mä en tajua ihmisiä jotka ei voi sanoa asioita suoraan ja sitten naureskelevat/kauhistelevat seläntakana ja kirjoittavat jollekin keskustelupalstalle, että muutkin voisi sitten tätä kommentoida...

Hanki elämä.

[QUOTE="vieras";22201800]Niin, on hyväksyttävää olla "erilainen ja persoonallinen" kunhan näyttää samalta kuin kaikki muut "erilaiset ja persoonalliset" pukeutujat....[/QUOTE]

Niinpä :D Ja eipä näytä ap:lla olevan liian vaaleeta meikkivoidetta avatarissa, ei :D Muuten vaan kasvot paljon valkosemmat kun muu iho kuvassa..

no onneksi et nähnyt mua eilen kaupppakeskuksessa, olisit varmaan pyörtynyt: olin ulkoilupuvussa ( koska tukin sinen pyörällä) Kotona vasta huomasien että oli kulkenut kauppakeskuksessa takamus veressä, kun siteestä olikin tulut läpi =( Noloa, mutta miksi kukaanei sanonut. Olisin vaika pikaisesti ostnut kaupasta jotkut halpishousut jalkaan

Ihmetyttää kyllä, että mitä se sinua liikuttaa miten muut pukeutuu ja meikkaa.

Just joo. Ihankun kaikkia meitä ei tavalla tai toisella kiinnostaisi muiden ulkonäkö. Ihan turha heittäytyä noin yleväksi. JOKAINE tiedostamattaankin arvioi näkemiään ihmisiä heidän ulkonäkänsä perusteella ja luovat mielessään mielikuvia henkilöistä. Ihan jokainen.

Kyllä ulkonäöllä vaan on merkitystä. Kaunis ei tarvi olla. Mutta sillä miltä näytät on väliä, sillä ihmiset luovat mielikuvia sinusta pitkälti näkemänsä perusteella.

[QUOTE="eve";22201781]Onneksi sä itse olet tuossa profiilista löytyvässä kuvassa hattu päässä niin hemmetin fiksun näköinen :D[/QUOTE]

eiköhän sitä rannalle mennä eri tyylisenä kuin esim. kaupunkiin ! ja jos tuo hattu sinua niin vaivaa, kerrottakoon että ilman sitä olisin saanut kunnon päänsäryn..

Just joo. Ihankun kaikkia meitä ei tavalla tai toisella kiinnostaisi muiden ulkonäkö. Ihan turha heittäytyä noin yleväksi. JOKAINE tiedostamattaankin arvioi näkemiään ihmisiä heidän ulkonäkänsä perusteella ja luovat mielessään mielikuvia henkilöistä. Ihan jokainen.

Kyllä ulkonäöllä vaan on merkitystä. Kaunis ei tarvi olla. Mutta sillä miltä näytät on väliä, sillä ihmiset luovat mielikuvia sinusta pitkälti näkemänsä perusteella.

Fiksu vaan osaa pitää ajatukset omana mietteenään tai jos pakko jollekin purkaa niin kertokoon sille kohteelle.

mä koitan suhtautua noihin outoihin ilmiasuihin niin, että koitan pitää naamani peruslukemilla ja sitten tunnen itseni 100 kertaa tyylikkäämmäksi. EI ne kauniitkaan olisi kauniita ellei olisi rumia joihin verrata...

niinpä niin. pääsi unohtumaan, että täällähän on täydellisiä ihmisiä jotka eivät mieti ikinä kenenkään ulkonäöstä "voi apua" . no, minä olenkin hemmetin huono ja paha ihminen, mutta kyllä miehen kanssa kauhisteltiin koko kotimatka näkemäämme.. että antaa tulla niitä kiviä

Minusta toisen ulkonäölle naureskeleminen on sangen mautonta. Sitten vielä ihmetellään näitä koulukiusaajia jotka tekevät samaa.

Mitä isot edellä sitä pienet perässä.

[QUOTE="qwerty";22201803]Mä en tajua ihmisiä jotka ei voi sanoa asioita suoraan ja sitten naureskelevat/kauhistelevat seläntakana ja kirjoittavat jollekin keskustelupalstalle, että muutkin voisi sitten tätä kommentoida...

Hanki elämä.[/QUOTE]

Ai, jos sä näet kaupungilla jotain joka sua ihmetyttää niin sä meet tuntemattomalle ihmisille siitä mainittee??! niin varmaan:whistle:

Fiksu vaan osaa pitää ajatukset omana mietteenään tai jos pakko jollekin purkaa niin kertokoon sille kohteelle.

Miltäköhän se susta tuntuis jos joku sulle sanoisi päin naamaa että ompa sun uusi tyyli ihan kamala?

Vähän fiksumpi hiljaa hyväksyy ystävän uuden tyylin vaikka kuinka pitääkin sitä hirveänä. Sitä voi sitten omalle miehelle tai vaikka anonyymisti tällä palstalla hirvitellä muille. Mitä väliä. Miksi muka olisi parempi vaihtoehto pahoittaa toisen mieli?

Miltäköhän se susta tuntuis jos joku sulle sanoisi päin naamaa että ompa sun uusi tyyli ihan kamala?

Vähän fiksumpi hiljaa hyväksyy ystävän uuden tyylin vaikka kuinka pitääkin sitä hirveänä. Sitä voi sitten omalle miehelle tai vaikka anonyymisti tällä palstalla hirvitellä muille. Mitä väliä. Miksi muka olisi parempi vaihtoehto pahoittaa toisen mieli?

Anonyymisti :D Ihan oman kuvan kera.

Yhteistyössä