tiedän, että nyt tulee kiviä niskaan mutta.. pakko oli tulla jakamaan kanssanne sokki tuttavani uudesta tyylistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sandra";22201862]Minusta toisen ulkonäölle naureskeleminen on sangen mautonta. Sitten vielä ihmetellään näitä koulukiusaajia jotka tekevät samaa.

Mitä isot edellä sitä pienet perässä.[/QUOTE]

Aina ei ole kyse siitä että tahallaan nauraisi tai pilkkaisi. Joskus vaan ei meinaa voida olla nauramatta kun toinen näyttää niin hassulta.
Jos sun eteen tulee sirkuspelle niin katotko sä sitä että onpa kivan persoonallinen pukeutuminen, vai meinaako naurattaa? Joskus vaan yksinkertaisesti naurattaa. Ei se silti tarkota että siitä pahaa ajattelis.

On varmaan ollut naurussa pitelemistä joskus siinäkin kun mä olen viilettänyt "äkkiä vaan" kyläkauppaan. Millon missäkin vetimissä, enkä varmana tykkää pahaa jos joku mulle nauraa.

[QUOTE="vieras";22201800]Niin, on hyväksyttävää olla "erilainen ja persoonallinen" kunhan näyttää samalta kuin kaikki muut "erilaiset ja persoonalliset" pukeutujat....[/QUOTE]

kerroppa, miten esim. keesi on verrattavissa väärän väriseen meikkivoiteeseen ?!?

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22201877:
kerroppa, miten esim. keesi on verrattavissa väärän väriseen meikkivoiteeseen ?!?

siten että punkkarityyli näyttää ihan yhtä hirveältä kuin ylimekattu tuksutyyli. toinen vaan on yleisesti hyväksyttävä tapa pukeutua kunhan ei siinäkään poikkea punkkareiden pukeutumisnormeista.
tosin punkkareilla harvemmin on väärän väristä meikkivoidetta, se taitaa olla enemmänkin goottejen juttu. gootit vaan tekevät sen "oikein" eli niinkuin "kuuluu tehdä"

selväksi tuli . jos teidän mielestänne tuollainen pubiruusu/ysäri -look ei yhtään ole sokeerava/ silmiin pistävä / kulmia nostattava vaan ihan ok tai peräti kaunis , niin hyvä on . en ala väittelemään... teillä on mielipiteenne, miulla omani

kuvailette tààllà erilaisia "mauttomia" tyylejà, mutta asia on myòs niin ettà joillekin ihmisille sopii juuri se "sopimaton" tyyli. joskus tyylejà voi yhdistellà aivan uskomattoman ihanasti, ainakin italialaiset tekevàt sen joskus tyylillà ja hallitusti ;) joskus tuntuu ettà ns sopimatonta esim juuri palstalla on semmonen ei niin tavanomainen

[QUOTE="Mamma italiana";22201873]ap, kuvailisitko oman tyylisi? millainen vaatetus on sun lemppari? mààrittele ristiriitainen tai mauton pukeutuminen yhdellà tai kahdella lauseella.[/QUOTE]

ei mitààn kivitystà, mutta vastaisitko tuohon edelliseen

Ap, minua jäi kiinnostamaan, kun mainitsit että tämä oli tuttavasi uusi tyyli. Olisi kiinnostavaa tietää, että oliko hänen tyylinsä aiemmin jotenkin parempi. Tuntuu nimittäin oudolta, että aiemmin ihan fiksun näköinen nainen tälläytyisi yhtäkkiä mainitsemasi pubiruusun näköiseksi.

[QUOTE="qwerty";22201876]Tässä ei vissiin ollut kyse tuntemattomasta.[/QUOTE]

ei ollut tässä mut siitä viestistä sai sellasen vaikutelman... mut juu jos oli kaveri niin en kehtais sanoa ääneen..

Täällä harmaat nyt kovasti puolustaa ap:n kaveria ettei saa nauraa toisen tyylille jne. Miksi sitten täällä aina kuvaketjuissa riittää kummasti niitä harmaita irvimässä toisten kuville.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22201771:
en todellakaan ole mikään erillaisuuden tuomitseva, minua ei haittaa esim. keesi, goottivaatteet tai jos haluaa kuljeskella gollegehousuissa ilman meikkiä. tuttavapiiriini mahtuu kaikenlaista vipeltäjää, enkä itsekkään aina näytä niin normaalilta. mutta, tässä oli nyt kyse siitä että henkilön koko tyyli oli ihan perseellään..

Voi tyrskähys :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22201771:
en todellakaan ole mikään erillaisuuden tuomitseva, minua ei haittaa esim. keesi, goottivaatteet tai jos haluaa kuljeskella gollegehousuissa ilman meikkiä. tuttavapiiriini mahtuu kaikenlaista vipeltäjää, enkä itsekkään aina näytä niin normaalilta. mutta, tässä oli nyt kyse siitä että henkilön koko tyyli oli ihan perseellään..

Et siis ole erilaisuutta tuomitseva - muuta kuin silloin kun SINUN MIELESTÄSI "koko tyyli on perseellään".

Varmaan huomaat itsekin ristiriidan. :D

Minusta on jotenkin hassua, että olet viettänyt monta tuntia hyvässä seurassa (tai ainakin yleensä ystävien kanssa ollaan hyvässä seurassa) ostoksia tehden, mutta se, mitä sinulla on ostosreissun ajan pyörinyt mielessä on, miten arvostella sitten palstalla kaverisi ulkonäköä.

tàssà yksi "mauton" tyyli aikoinaan, mutta joillekin niin toimiva. siinà on juuri ap:n kuvaamta vàrit ja kontrastit luulisin. mutta onko jokin todella vialla?

Yhteistyössä