tiedän, että nyt tulee kiviä niskaan mutta.. pakko oli tulla jakamaan kanssanne sokki tuttavani uudesta tyylistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teininä istuttiin tuntitolkulla keskustan ostoskeskuksen portailla vain arvostellaksemme toisten pukeutumista. Se oli kivaa ajanvietettä. Muoti ja tyylit kiinnosti.

Nykyään ei paljon huvita istuskella rappusilla, mutta aina tulee keskusteltua ohikulkevien vaatetuksesta. Mitä pahaa siinä on? Kaikki sitä tekee. Toiset ei vaan uskalla tunnutaa.

mitä kamalaa on pikkurepussa?? sehän on maailman paras keksintö.itsellä harmi vaan enään ole mut jos sellaiseen törmään varmasti ostan..
enemmin olisin kauhistellut vyölaukkua,sitäpaitsi ysäri on taas muodissa ;)

Hahhah, nauran täällä näille '' minä en koskaan arvostele toisten tyylejä. '' -tyypeille.
Kiristääkö nuttura liikaa? :D Varmaan JOKANEN arvostelee joskus edes mielessään jotain aivan karmeen näköstä ihmistä.

Hahhah, nauran täällä näille '' minä en koskaan arvostele toisten tyylejä. '' -tyypeille.
Kiristääkö nuttura liikaa? :D Varmaan JOKANEN arvostelee joskus edes mielessään jotain aivan karmeen näköstä ihmistä.

Tottahan se on. Ei mua silti haittaa, jos joku haluaa pukeutua mun silmään hassusti. Tärkeintä kuitenkin on, että omat vaatteet ja tyyli miellyttävät omaa silmää. :)

Öhön, taitaa olla hieman eri asia mielessään ajatella 'voi herranjumala minkä näköinen' kuin tulla suositulle keskustelupalstalle repostelemaan asialla, nostaen itsensä jalustalle 'minähän osaan pukeutua paremmin'.

Yhteistyössä