tiedän, että nyt tulee kiviä niskaan mutta.. pakko oli tulla jakamaan kanssanne sokki tuttavani uudesta tyylistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joku kyseli omasta tyylistäni.. noh, esim. nyt on musta hihaton toppi, musta huppari jossa edessä & selässä violetti kissan kuva, tummansiniset farkut ja niittivyö.. tummanruskeiksi värjätyt hiukset, violetit kakkulat. profiilikuvan hattu, josta joku jo taisi saada traumat :D on pelkkään biitsikäyttöön & avatar taas on pahasti ylivaloittunut

eiköhän tämä ollut nyt tässä. enemmistön mielestä kun on näköjään ok raahata muinaismuistoa 90-luvulta selässään, värjätä tukkaansa kusenkeltaiseksi ja meikata kuin pubiruusu .. :headwall: kyllä sitä kuvaketjuihin ängetään harmaina arvostelemaan tuntemattomia, vaan annas olla kun joku nikillä arvostelee tuttavaansa.. hyi mikä hirviö, miten kamala ihminen kerrassaan !

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö harmaantuneena;22202111:
eiköhän tämä ollut nyt tässä. enemmistön mielestä kun on näköjään ok raahata muinaismuistoa 90-luvulta selässään, värjätä tukkaansa kusenkeltaiseksi ja meikata kuin pubiruusu .. :headwall: kyllä sitä kuvaketjuihin ängetään harmaina arvostelemaan tuntemattomia, vaan annas olla kun joku nikillä arvostelee tuttavaansa.. hyi mikä hirviö, miten kamala ihminen kerrassaan !

mà olisin ollut kyllà valmis keskustelemaan enemmàn, mutta jos sun on pakko kerran mennà.....
harmi

Minusta on jotenkin hassua, että olet viettänyt monta tuntia hyvässä seurassa (tai ainakin yleensä ystävien kanssa ollaan hyvässä seurassa) ostoksia tehden, mutta se, mitä sinulla on ostosreissun ajan pyörinyt mielessä on, miten arvostella sitten palstalla kaverisi ulkonäköä.

öh.. en ollut tämän henkilön seurassa vaan törmäsimme sattumalta ja vaihdoimme pari sanaa

yks 90-luvun sarjoista:
http://quimamme.leiweb.it/e-di-moda/baby-vip/gallery-2009/tutte-mamme-papa-beverly-hills-90210-20294900232.shtml
meikki ole vaaleaa!!!!

[QUOTE="Mamma italiana";22202132]mà olisin ollut kyllà valmis keskustelemaan enemmàn, mutta jos sun on pakko kerran mennà.....
harmi[/QUOTE]

enemmistön mielipide tuli jo selväksi. kaverini on hottis ja minä kusipää

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö harmaantuneena;22202159:
enemmistön mielipide tuli jo selväksi. kaverini on hottis ja minä kusipää

ei kannata tarttua aiheeseen enemmistò-vàhemmistò, vaan keskustella aiheesta. perustella, selittàà :)

Ilmeisesti se pikkureppu olikin ap:n mielestä se pahin tyylimoka. Miksi? Mulla meni rakas vanha pikkureppu niin hajalle, että jouduin luopumaan siitä. Jos vaan jostain löydän, niin taatusti ostan uuden!

Minusta on ok, että jokainen pukeutuu niinkuin parhaaksi näkee. Minusta taas ei ole ok, että arvostelee kaveriaan netissä, niin että kaveri voisi vaikka tunnistaa itsensä. Minusta se ei vaan voi olla mitään todellista kaveruutta, jos pitää toisen ulkonäköä julkisesti parjata. Minä en ole, vaikka harmaa olenkin, koskaan arvostellut kenenkään ulkonäköä palstalla, enkä muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitön mutta onnellinen;22202174:
Ilmeisesti se pikkureppu olikin ap:n mielestä se pahin tyylimoka. Miksi? Mulla meni rakas vanha pikkureppu niin hajalle, että jouduin luopumaan siitä. Jos vaan jostain löydän, niin taatusti ostan uuden!

olen tuntenut tämän ihmisen teinistä asti ja jostain syystä näyttää nyt palanneen vuoden 1994 tyyliin.. pikkureppuineen päivineen. seuraavaksi varmaan on vuorossa sitten pilotti ja fritsuhuivi..

Voi, kyllä mä ainakin arvostelen aina mielessäni toisten tyylejä! Joskus hyvinkin rankasti. Mutta en mä niitä mielipiteitäni lähde tuomaan julki nettipalstoilla tai puhu esim. tutuistani toisille selän takana. Se on ilkeää. Saahan mulla olla oma mielipiteeni, oli se sitten fiksua tai ei, mutta en mä halua tuottaa toisille pahaa mieltä. Ihan varmasti munkaan tyyli ei miellytä kaikkia. Ja saa toiset ajatella asiasta ihan mitä vaan. En silti toivoisi, että mun ulkonäköä haukutaan jossain yleisesti tai kaverit haukkuu mua selän takana.

Jos teen jotain tosi noloa, kuten, että mulla tosiaan on väärän värinen meikkivoide, on ihan kiva jos siitä joku mainitsee. Jos sitten totean, että tää on tarkoituksella tällainen, niin eihän siihen pitäisi muilla olla sanomista :) Ajatella saa ihan mitä tykkää (Tai ei tykkää), mutta jonkinlainen kunnioitus pitäisi olla jokaista kohtaan.

No itse en ap:n kuvailemassa varustuksessa varmaan mihinkään lähtisi, mutta toki muut saavat niin tehdä. Niin monen näköistä kulkijaa tuonne kaduillekin kuitenkin mahtuu, etten moista kyllä edes ihmettelisi. :)

no onneksi et nähnyt mua eilen kaupppakeskuksessa, olisit varmaan pyörtynyt: olin ulkoilupuvussa ( koska tukin sinen pyörällä) Kotona vasta huomasien että oli kulkenut kauppakeskuksessa takamus veressä, kun siteestä olikin tulut läpi =( Noloa, mutta miksi kukaanei sanonut. Olisin vaika pikaisesti ostnut kaupasta jotkut halpishousut jalkaan

Halpishousut...? Oletkos joskus ostanut muitakin?

Retron voi ymmärtää monella eri tavalla.

Mä tiedän olevani ihan kamala, mutta revin aika ajoin suurta huumoria yhden tuttuni biletyskuvista:

Yökerhossa musta kotelomekko, valkoiset tennissukat ja sandaalit. Kun tytöt lähtee porukalla ulos syömään, kuuluu juhlalookiin harmaa kokoa L oleva t-paita jossa on hirven kuva, Osuuspankin logo tai ehkäpä 'hauska' teksti kuten "Unelmaminiä" tai "Äiti on vähän väsynyt". Ihminen itse on kokoa XS/S.

Oli sitten arki tai juhla, päivä tai yö, niin ehostukseen kuuluu haalean vaaleanpunainen huulipuna ja runsaasti sähkönsinistä luomiväriä.

Kotipermanentattu polkkapituinen ruskea tukka sai kivasti uutta piristävää ilmettä kun siihen laitettiin kaksi pitkää vaaleaa clip on- tupsua. Toinen ihan keskellä takana, toinen ohimolla.

Ja vaikka mun omassa ns. tyylissä ei olekaan kehumista, niin hihittelen silti tälle ihmiselle, joka minusta on kuin komediasarjan hahmo, paitsi ettei ole. Juu, kamalaa on. Mutta mitäpä siitä.

Mä tiedän olevani ihan kamala, mutta revin aika ajoin suurta huumoria yhden tuttuni biletyskuvista:

Yökerhossa musta kotelomekko, valkoiset tennissukat ja sandaalit. Kun tytöt lähtee porukalla ulos syömään, kuuluu juhlalookiin harmaa kokoa L oleva t-paita jossa on hirven kuva, Osuuspankin logo tai ehkäpä 'hauska' teksti kuten "Unelmaminiä" tai "Äiti on vähän väsynyt". Ihminen itse on kokoa XS/S.

Oli sitten arki tai juhla, päivä tai yö, niin ehostukseen kuuluu haalean vaaleanpunainen huulipuna ja runsaasti sähkönsinistä luomiväriä.

Kotipermanentattu polkkapituinen ruskea tukka sai kivasti uutta piristävää ilmettä kun siihen laitettiin kaksi pitkää vaaleaa clip on- tupsua. Toinen ihan keskellä takana, toinen ohimolla.

Ja vaikka mun omassa ns. tyylissä ei olekaan kehumista, niin hihittelen silti tälle ihmiselle, joka minusta on kuin komediasarjan hahmo, paitsi ettei ole. Juu, kamalaa on. Mutta mitäpä siitä.

Okei, kotelomekko yhdistettynä tennissukkiin kuulostaa jo sen verran hc:lta, että saattaisin minäkin jäädä tuijottamaan, vaikka normaalisti yritänkin välttää ihmisten tuijottelua. :D

Oli mullakin joskus miesten xl-koon rikkipuhkinaiset farkut, kiree toppi ja korkkarit. Plus bligbling-koruja. Ym. Muuta ihmesettii. Ja kaverit tuli sanoo että "miten sä aina voit näyttää noin hyvältä". Ja silmät suurena kattoivat kun kerroin ottaneeni käyttöön vaatteet jotka oli exälle liian isoja tai rikkinäisiä xD toiset uskoi, toiset ei.. "oikeesti, mistä sä oot noi käyny ostamassa.."

Mut aina se erikoisemman tyylin hakeminen ei onnistu tai luonnistu joltakulta ja sillon mun mielestä vois vähän vihjata että: "pitäisköhän sun vetästä tohon vielä yks vaalennus päälle, aika keltaseks jääny.." tms. Niin mä haluaisin että mulle sanottais, ja oon pystynyt elämäni aikana korjaamaankin ulkonäkövirheitä sillä että joku on maininnut asiasta ja tarjonnut asiaan ratkaisua :)

Miksi siitä pitää sanoa, jos tyyli ei istu omaan silmään? Tätä ihmettelen. Siis paraneeko maailma siitä jotenkin, että loukkaat tuttavasi arvostelukykyä? Minusta ei. Toki omassa päässäni pohdin vaikka mitä ilkeyksiä ja nauran kavereiden kanssa pubiruusuille, mutta kai on joku sanomaton sääntö ettei tuollaisista kirjoitella oman kuvan kanssa julkiselle nettipalstalle. Ehkä ap:n arvostelykyky on alentunut...eikä hänen tuttavansa...

Ps. Se ihminen saattaa ihan oikeasti nauttia siitä lookistaan. Tiedän yhden puukenkä-fanin ja aika samantyylistä pukeutumista hänelläkin. Itse taas olen mauton ja hajuton, kun tykkään liian suurista t-paidoista ja ulkoiluhousuista kesät talvet. :D Enkä edes välitä!

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22201859:
niinpä niin. pääsi unohtumaan, että täällähän on täydellisiä ihmisiä jotka eivät mieti ikinä kenenkään ulkonäöstä "voi apua" . no, minä olenkin hemmetin huono ja paha ihminen, mutta kyllä miehen kanssa kauhisteltiin koko kotimatka näkemäämme.. että antaa tulla niitä kiviä

Koko kotimatka? Toivottavasti oli lyhyt matka..

Yhteistyössä