M
"Mamma italiana"
Vieras
linkki jài pois:
http://www.modalizer.com/taylor-momsen-materal-girl-la-linea-di-madonna-e-lola/
http://www.modalizer.com/taylor-momsen-materal-girl-la-linea-di-madonna-e-lola/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidän avauksessa siitä, ettei otsikossa arveltu niskaan tulevan paskaa, kuten yleensä, kun joku on erimieltä, vaan kiviä. Se on siistimpää, toki sattuu enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö harmaantuneena;22202111:eiköhän tämä ollut nyt tässä. enemmistön mielestä kun on näköjään ok raahata muinaismuistoa 90-luvulta selässään, värjätä tukkaansa kusenkeltaiseksi ja meikata kuin pubiruusu .. :headwall: kyllä sitä kuvaketjuihin ängetään harmaina arvostelemaan tuntemattomia, vaan annas olla kun joku nikillä arvostelee tuttavaansa.. hyi mikä hirviö, miten kamala ihminen kerrassaan !
Minusta on jotenkin hassua, että olet viettänyt monta tuntia hyvässä seurassa (tai ainakin yleensä ystävien kanssa ollaan hyvässä seurassa) ostoksia tehden, mutta se, mitä sinulla on ostosreissun ajan pyörinyt mielessä on, miten arvostella sitten palstalla kaverisi ulkonäköä.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö harmaantuneena;22202159:enemmistön mielipide tuli jo selväksi. kaverini on hottis ja minä kusipää
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö harmaantuneena;22202159:enemmistön mielipide tuli jo selväksi. kaverini on hottis ja minä kusipää
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö harmaantuneena;22202111:eiköhän tämä ollut nyt tässä. enemmistön mielestä kun on näköjään ok raahata muinaismuistoa 90-luvulta selässään, värjätä tukkaansa kusenkeltaiseksi ja meikata kuin pubiruusu .. :headwall: kyllä sitä kuvaketjuihin ängetään harmaina arvostelemaan tuntemattomia, vaan annas olla kun joku nikillä arvostelee tuttavaansa.. hyi mikä hirviö, miten kamala ihminen kerrassaan !
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitön mutta onnellinen;22202174:Ilmeisesti se pikkureppu olikin ap:n mielestä se pahin tyylimoka. Miksi? Mulla meni rakas vanha pikkureppu niin hajalle, että jouduin luopumaan siitä. Jos vaan jostain löydän, niin taatusti ostan uuden!
no onneksi et nähnyt mua eilen kaupppakeskuksessa, olisit varmaan pyörtynyt: olin ulkoilupuvussa ( koska tukin sinen pyörällä) Kotona vasta huomasien että oli kulkenut kauppakeskuksessa takamus veressä, kun siteestä olikin tulut läpi =( Noloa, mutta miksi kukaanei sanonut. Olisin vaika pikaisesti ostnut kaupasta jotkut halpishousut jalkaan
Mä tiedän olevani ihan kamala, mutta revin aika ajoin suurta huumoria yhden tuttuni biletyskuvista:
Yökerhossa musta kotelomekko, valkoiset tennissukat ja sandaalit. Kun tytöt lähtee porukalla ulos syömään, kuuluu juhlalookiin harmaa kokoa L oleva t-paita jossa on hirven kuva, Osuuspankin logo tai ehkäpä 'hauska' teksti kuten "Unelmaminiä" tai "Äiti on vähän väsynyt". Ihminen itse on kokoa XS/S.
Oli sitten arki tai juhla, päivä tai yö, niin ehostukseen kuuluu haalean vaaleanpunainen huulipuna ja runsaasti sähkönsinistä luomiväriä.
Kotipermanentattu polkkapituinen ruskea tukka sai kivasti uutta piristävää ilmettä kun siihen laitettiin kaksi pitkää vaaleaa clip on- tupsua. Toinen ihan keskellä takana, toinen ohimolla.
Ja vaikka mun omassa ns. tyylissä ei olekaan kehumista, niin hihittelen silti tälle ihmiselle, joka minusta on kuin komediasarjan hahmo, paitsi ettei ole. Juu, kamalaa on. Mutta mitäpä siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22201859:niinpä niin. pääsi unohtumaan, että täällähän on täydellisiä ihmisiä jotka eivät mieti ikinä kenenkään ulkonäöstä "voi apua" . no, minä olenkin hemmetin huono ja paha ihminen, mutta kyllä miehen kanssa kauhisteltiin koko kotimatka näkemäämme.. että antaa tulla niitä kiviä