S
sori vaan...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun mielestä fyysiseen kuritukseen turvautuminen osoittaa huonoa vanhemmuutta. Noloakin se on: napero on psykologisesti vanhempaansa vahvempi, ja kun vanhemman keinot loppuu kesken niin sitten nipataan tai tukistetaan.
Piste.
eli suurin osa meidän vanhemmista ja heidän vanhemmistaan ovat huonoja vanhempia. kyllä minä vaan sanon että entisajan kurilla ja kunnioituksella on on kasvanut paljon kuuliaisempia lapsia, ja minulla on mielestäni mitä loistavimmat vanhemmat, siitä koivuniemen herrasta huolimatta.
Tosi kuuliaisia alkoholisteja, perheenhakkaajia, perheentappajia, pedofiileja, ja muuten vaan masentuneita, plus rikolliset päälle.
vai meinaatko että vasta nykynuorissa ja tulevissa nuorissa on tuon sortin kansalaisia? Ja siksi että ei kuriteta ruumiillisesti?
Oletko tullut ajatelleeksi että kaikki ne äidit ja isät jotka nykypäivänä pahoinpitelevät lastaan jollain tavalla, ovat saattaneet kokea pahoinpitelyä entisajan vanhemmilta ja siksi purkavat sitä nyt eteenpäin?
Mä en ymmärrä todella tuota pointtia että kyllä entisajan kurilla saatiin paremmin kasvatettua. Millä perusteella? Oletko tutkinut noiden lapsuudessa ruumiillisesti kuritettujen aikuisten mielentilaa?