Tienaako huoltamoyrittäjä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ko68r
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ko68r

Vieras
Ja paljonko? Jos kyse keskitasoisesti menestyvästä huoltamosta. Ei mitän hajua tällaisesta. Kaverin mies pääsi huoltamoa pitämään ja nyt on leijunu kaveri sillä muutaman kuukauden. Jos ne tienaa niin rupeen itsekin sellaiseksi. koulutusta on kaupan alalta minulla. Jos taas siinä hommassa tienaa vähemmän kuin kassalla niin ei kiitos.
 
Luuletko että se on noin yksiselitteistä että kaikki huoltamot tienaavat hyvin tai huonosti? Voin kertoa, että jotkut tienaavat hyvin ja jotkut huonosti.

Riippuu sijainnista, liikeideasta, alkuinvestointien määrästä ja monesta muusta asiasta.
 

Yhteistyössä