K
ko68r
Vieras
Ja paljonko? Jos kyse keskitasoisesti menestyvästä huoltamosta. Ei mitän hajua tällaisesta. Kaverin mies pääsi huoltamoa pitämään ja nyt on leijunu kaveri sillä muutaman kuukauden. Jos ne tienaa niin rupeen itsekin sellaiseksi. koulutusta on kaupan alalta minulla. Jos taas siinä hommassa tienaa vähemmän kuin kassalla niin ei kiitos.