V
vieras
Vieras
Niin... niitä tavan synnytystuskiahan sitä on monikin lopulta sektioon joutunut kyllä kokenut, eli juuri muusta kuin vauvan ulostulosta alateitse ei ole "paitsi" jäänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin on. Mun lapsilla ei edes ole syntymäpäivää, on vain leikkauspäivä, koska he eivät ole syntyneet vaan tulleet leikatuiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jahas, ja mikä on jos tehdään sektio?
tai keisarinleikkaus, tuleeko silloin maailmaan taas yksi keisari ?
Ei se ole keisarinleikkaus :snotty:
Miks sitä sit sanotaan joskus sellaiseksi ?tai mitä sitä sitten sanotaan keisarinleikaukkseksi, tai sanottiin jos se on joku vanha termi?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin on. Mun lapsilla ei edes ole syntymäpäivää, on vain leikkauspäivä, koska he eivät ole syntyneet vaan tulleet leikatuiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:hyvimpä lähdette silti mukaan !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jahas, ja mikä on jos tehdään sektio?
Miks sitä sit sanotaan joskus sellaiseksi ?tai mitä sitä sitten sanotaan keisarinleikaukkseksi, tai sanottiin jos se on joku vanha termi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin on. Mun lapsilla ei edes ole syntymäpäivää, on vain leikkauspäivä, koska he eivät ole syntyneet vaan tulleet leikatuiksi.
Tähän ketjuun sen enempää puuttumatta. Sun lapset on kyllä syntyneet, joten heillä on syntymäpäivä. Syntyä ja synnyttää kun ovat kaksi eri verbiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jahas, ja mikä on jos tehdään sektio?
Se on keisarileikkaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keep it simple:Alatiesynnytys ja sektio ovat SYNNYTYSTAPOJA. Jokainen lapsi SYNTYY jommallakummalla synnytystavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jahas, ja mikä on jos tehdään sektio?
Se on keisarileikkaus![]()
joo, tajusin jo, mutta voi silti olla keisarinleikkauskintosin siitä ei varmaan pitäisi enää syntyä keisaria.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin on. Mun lapsilla ei edes ole syntymäpäivää, on vain leikkauspäivä, koska he eivät ole syntyneet vaan tulleet leikatuiksi.
Hyvää leikkauspäivää sinulle, rakkain
hyvää leikkauspäivää toivotan
hyvää leikkauspäivää sinulle, rakkain
ja paljon onnea vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin on. Mun lapsilla ei edes ole syntymäpäivää, on vain leikkauspäivä, koska he eivät ole syntyneet vaan tulleet leikatuiksi.
Hyvää leikkauspäivää sinulle, rakkain
hyvää leikkauspäivää toivotan
hyvää leikkauspäivää sinulle, rakkain
ja paljon onnea vaan![]()
Just näillä sanoilla me mennään. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mites sitten imukuppi.Siinähän lapsi syntyy lääkärin avustamana, äiti ei siis häntä luonnollisin tavoin synnytä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mites sitten imukuppi.Siinähän lapsi syntyy lääkärin avustamana, äiti ei siis häntä luonnollisin tavoin synnytä.
![]()
aivan. olisko se sitten vetopäivä? eli hyvää vetopäivää kultaseni!
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mites sitten imukuppi.Siinähän lapsi syntyy lääkärin avustamana, äiti ei siis häntä luonnollisin tavoin synnytä.
![]()
aivan. olisko se sitten vetopäivä? eli hyvää vetopäivää kultaseni!