Tiesitteko, että sectio ei ei ole synnytys vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta jos on vedety imukupillakin turhaan tuntien ponnistamisen jälkeen ja sitten viimein leikataan, niin onko silloin syytä juhlia melkeinsynnytys-melkeinkuppi-leikkauspäivää? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mites sitten imukuppi. :whistle: Siinähän lapsi syntyy lääkärin avustamana, äiti ei siis häntä luonnollisin tavoin synnytä. :whistle:

aivan. olisko se sitten vetopäivä? eli hyvää vetopäivää kultaseni!

Vasta nyt kerroitte! Mä olen turhaan järjestänyt esikoiselle 3 kertaa SYNTYMÄPÄIVÄjuhlat vaikka olis pitänyt järjestää vetopäivät. prkl!

Tästähän saa vielä hienot kutsukortit :D

Tervetuloa juhlistamamaan Maijan vetopäivää klo xxxx jne...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:

:whistle: Sillä saa sopivaa hämmennystä aikaan. :whistle:

sektioäiti ei ole synnyttäjä vaan leikkausalusta.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Kiitos murjaisusta!

Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:

Äiti ei ole äiti vaan sikiön kasvatusalusta... alatiesynnyttäjä ei ole äiti vaan synnytyskanava jne... :whistle:

Äiti ei ole äiti vaan sikiön kasvatusalusta... alatiesynnyttäjä ei ole äiti vaan synnytyskanava jne... :whistle:

:D :D :D

voi ei!! minä olin ihan väärällä osastolla vauvan kanssa!!! olin synnyttäneiden osastolla, enhän minä ois sinne kuulunu, totta siellä pitäis leikatuille oma osastoki sitte olla??? :D

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
No, mulla on sitten vain neljä synnytystä ja yksi leikkaus. Onko kuitenkin niin, että mulla on viisi lasta vai onko tämä meidän leikattu vauva nyt lainkaan lapsi?

Niin ja kun kuitenkin ponnistelin tätä viidettäkin reilusti yli tunnin niin miksikä sitä kutsutaan? Melkein synnytyksi leikkaukseksi?

Yhteistyössä