V
vieras
Vieras
Mutta jos on vedety imukupillakin turhaan tuntien ponnistamisen jälkeen ja sitten viimein leikataan, niin onko silloin syytä juhlia melkeinsynnytys-melkeinkuppi-leikkauspäivää? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:
Sillä saa sopivaa hämmennystä aikaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mites sitten imukuppi.Siinähän lapsi syntyy lääkärin avustamana, äiti ei siis häntä luonnollisin tavoin synnytä.
![]()
aivan. olisko se sitten vetopäivä? eli hyvää vetopäivää kultaseni!
Vasta nyt kerroitte! Mä olen turhaan järjestänyt esikoiselle 3 kertaa SYNTYMÄPÄIVÄjuhlat vaikka olis pitänyt järjestää vetopäivät. prkl!
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:
![]()
sektioäiti ei ole synnyttäjä vaan leikkausalusta.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että mua sapettaa, kun pitää sekoittaa keskenään sanat syntyä ja synnyttää :kieh:
![]()
Äiti ei ole äiti vaan sikiön kasvatusalusta... alatiesynnyttäjä ei ole äiti vaan synnytyskanava jne...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aha:No, mulla on sitten vain neljä synnytystä ja yksi leikkaus. Onko kuitenkin niin, että mulla on viisi lasta vai onko tämä meidän leikattu vauva nyt lainkaan lapsi?