Ä
äiti
Vieras
Rakastan toki lapsiani, mutta mulla alkaa varmaan olla kotonaolovuodet niiiiiin täynnä. Tiuskaisin äsken pojalle (5v), kun olen pyytänyt monta kertaa "mene pistämään vaatteet päälle" ja se vaan seisoo vieressä ja kyselee "koska on vappu, kuinka monta päivää on perjantaihin, tiedätkö mikä on maailman suurin eläin, kuka tulee puistoon, mitä me tehdään sitten......." Ja mä tässä v....n kaaoksen keskellä vaihdan kakkavaippaa ja keskimmäinen kiukuttelee yläkerrassa kun en laittanu sen hiuksia ensin (vaan siis vaihdoin eka vaipan). Ja mä en siis kestä enää yhtäääääään sitä ettäkaiken hajanaisuuden keskellä toi yks ihan jatkuvasti kysyykysyykysyy. Just kun yritä selvitä jostain (minulle) hajanaisesta moniajotehtävästä "vaihtaavaippaa, lohduttaatoista, ehtiäbussiin, tyhjentää pesukonetta, vastatapuhelimeen, olla kompastumattakeskellelattiaa jätettyihinvaatteisiin, jnejne" niin sit toi seisoo siinä ja kysyy jotain tyyliin "paljon on 38-12" "äiti paljon se on äiti paljon se on?????"
Joo on valitusta, mutta EIKÖ TEILLÄ MUILLA VAAN JOSKUS MEE MITTA TÄYRTEEN TÄTÄ "SAANKS MÄ PULLAN, KATO TÄTÄ, MIKÄ TÄÄ ON SAANKSMÄ KATTOO VIDEOO, MIKSEI SULLA OO MEKKOA...." Ja s.......nan äijä luulee että mä täällä lepäilen vaan kaikki päivät. no eihän se ihme oo, kun kämppä on ihan kaaos vaikka koko ajan teen jotain.
HERMO MENEE:
Joo on valitusta, mutta EIKÖ TEILLÄ MUILLA VAAN JOSKUS MEE MITTA TÄYRTEEN TÄTÄ "SAANKS MÄ PULLAN, KATO TÄTÄ, MIKÄ TÄÄ ON SAANKSMÄ KATTOO VIDEOO, MIKSEI SULLA OO MEKKOA...." Ja s.......nan äijä luulee että mä täällä lepäilen vaan kaikki päivät. no eihän se ihme oo, kun kämppä on ihan kaaos vaikka koko ajan teen jotain.
HERMO MENEE: