Todella paha mieli tyttären puolesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kristiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi huonoa käytöstä pitäisi suvaita?
Ei tarvitsekaan. Mutta ketju kuvastaa hyvin sitä, minkä vuoksi naispuolisten ihmisten on nin vaikea tulla toimeen keskenään. Sen sijaan, että olisi keskitytty ap:n esittämään ongelmaan, muut kuin ap alkoivat sättiä toisiaan. Turha siis edes odottaa, että 13-vuotiaat tytöt olisivat yhtään sen fiksumpia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22090049:
Uusi, isompi koulu, jossa tämän kaverinkin pitää löytää oma paikkansa. Hänkin saattaa olla hämillään eikä oikein tiedä, kenen kanssa nyt kaveeraisi.

Just tälläiseen lopputulokseen tultiin miehen kanssa kun sitä tässä puitiin. Lisäksi tuolla tytöllä on isosisko jolla on ollut jos jonkinlaista vaikeutta, varmasti saa vaikutteita isosiskoltaan myös. Pitää olla niin cool vaikka on loppujen lopuksi pieni tyttö vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22090123:
Just tälläiseen lopputulokseen tultiin miehen kanssa kun sitä tässä puitiin. Lisäksi tuolla tytöllä on isosisko jolla on ollut jos jonkinlaista vaikeutta, varmasti saa vaikutteita isosiskoltaan myös. Pitää olla niin cool vaikka on loppujen lopuksi pieni tyttö vielä.
Aivan!!!!!

Kiitos asiallisista kommenteista, oli mukava saada muidenkin mielipidettä asiaan. Olen ylpeä herkästä, kiltistä tytöstäni ja sillä selvä! Olen ylpeä siitä että hän uskaltaa puhua meille vanhemmille näistä vaikeistakin asioista!

Koitan parhaani mukaan tukea häntä uusien ystävien etsintään, toivotaan että tämä tästä suttaantuu.

Hyvää yötä kaikille! Menen nyt nukkumaan jotta jaksan herätä huomenna vuotta vanhempana... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22090173:
Kiitos asiallisista kommenteista, oli mukava saada muidenkin mielipidettä asiaan. Olen ylpeä herkästä, kiltistä tytöstäni ja sillä selvä! Olen ylpeä siitä että hän uskaltaa puhua meille vanhemmille näistä vaikeistakin asioista!

Koitan parhaani mukaan tukea häntä uusien ystävien etsintään, toivotaan että tämä tästä suttaantuu.

Hyvää yötä kaikille! Menen nyt nukkumaan jotta jaksan herätä huomenna vuotta vanhempana... ;)
Hyvää yötä ja tytölle tsemppia :)

Niin ja sulle onnittelut :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22090173:

:flower:!
Hyvät yöt niin äidille kuin tyttärellekin!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22089932:
Anteeksi, mutta mun on pakko nauraa :D Ja lakata miettimästä, miksi tytöt ei osaa olla isommassa ryhmässä.

Lisäys: Ja tämä ei siis ole ap:lle tai hänen tyttärelleen...kunhan vaan lueskelen tätä ketjua.

Kuis niin ei osaa? Mä olen aina osannut eikä mua ole koskaan muut pahemmin pomottaneet. Pikemminkin tuli itse riekuttua tunkion huipulla... eikä tarvinnut silti pildeä jakaa eli mielestäni pärjäsin oikke hyvinkin ryhmässä.

Ja mun tytär jatkaa selvästi mun jalanjäljissä. Tosin vasta eskarissa mutta oikein rohkaisevaa palautetta olen sieltä saanut :D

Tuollaisiahan ne tytöt vähän on, ja usein ei parane aikuisiälläkään. Hirveämpää työpaikkaa on vaikea kuvitella kuin sellainen jossa on valtaosa työntekijöistä yli nelikymppisiä vanhoja naisia. Sitä selkäänpuukottamisen ja juoruilun määrää..

Löytyisköhän siltä luokalta uusia kavereita? Tossa iässä kaverisuhteet helposti tulee ja menee.

Harrastuksia tuolla ehdotettiin. Tyttöhän jo harrastaakin ratsastusta. Joku uusi juttukin voisi olla kiva. Toisaalta, itse sain harrastuksista lähinnä hyvänpäivän tuttuja. En niinkään ystäviä. Mutta ainakin siitä saa sen tunteen, että tapaa eri ihmisiä eikä aina nyhjötä kotona.

[QUOTE="Moi";22089161]meillä 10v joka juuri suree ystävän menetystä, eräs toinen tyttö vähän kuin väkisin vei meidän tytön parhaan ystävän. Typerää meininkiä.

Pojat osaa olla porukassa, pelata sun muuta, ei tuollaista tyhmää bestis-systeemiä ja kieroilua.[/QUOTE]

Tässä kun seurannut 5-vuotiaan poikani elämään niin ei se nyt niin helppoa ole. Yksi näistä kolmesta on kingi, ja kaksi muuta aika lailla tekevät mitä kingi tahtoo. Nyt ajattelin kutsua toisen alamaisista meidän alamaisen luo yökylään jos pojat saisivat edes vähän rohkeutta vaikka yhdistyä ja lopettaa tuon kingeilemise.

Yhteistyössä