Toi NIVEA rasva on ihan p¤rseestä!!! Mitä rasvaa te käytätte kroppaanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainoa mikä on mulle käynny on nivean Q10 firming body lotion..se ei jätä semmosta nihkeetä pintaa. Jos on tosi kuiva ni natusanin light baby oilia jossa on aloeveraa..on 10x kosteuttavamaa ku voiteet

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei sen kuulukaan kuivua vaan imeytyä.

Mä käytän noista peruskaupan rasvoista sitä doven vihreätee/kurkku rasvaa. Se on ihanaa.

No tuo sininen paska Nivea ei kyllä imeydykään!

Eiks se for very dry skin? Tarviiko sun iho sitten välttämättä rasvaa..itte käytän tota nivean Q10 firming lotionia

Alkuperäinen kirjoittaja tiputopakka:

Mä käytän noista peruskaupan rasvoista sitä doven vihreätee/kurkku rasvaa. Se on ihanaa.

Eiks se for very dry skin? Tarviiko sun iho sitten välttämättä rasvaa..itte käytän tota nivean Q10 firming lotionia

Lätkin sitä sen takia, kun koitan ehkäistä raskausarpia :D.

Alkuperäinen kirjoittaja tiputopakka:

Lätkin sitä sen takia, kun koitan ehkäistä raskausarpia :D.

No ei se rasvaus tutkimusten mukaan siihen mitään vaikuta kun rasva imeytyy vaan ihon ylimpiin kerroksiin eikä sinne kudoksiin missä arvet muodostuu. Tää testi tehtii kaakaorasvalla. Perimä päättää sen tuleeko arpia vai ei..

Mä käytän Amwayn jotain rasvaa. Ihan sikahintaista mutta on kyllä hyvää ja imeytyy hetkessä. Ja käytän TOSI harvoin ylipäätään mitään, että sikäli hinnalla ei ole väliä. Toinen mistä oon tykänny on Erioil.

Mä käytän ainoastaan apteekin rasvoja muista en ole löytäny tarpeeksi hyvää ja tehokasta. kalliimpia ovat mut kaupasta ei löydy vastaavia.

Parhaaksi olen todennu
essex plus, ceralan, avene (ihan ykkönen)

[Lätkin sitä sen takia, kun koitan ehkäistä raskausarpia :D.

Semmosta rasvaa ei oikeesti oo olemassa, joka niitä ehkäisisi. Tulee, jos on tullakseen.

Se sun laittana rasva imeytyy vaan pintaihoon ja ne raskausarvet repee sieltä syvältä asti.

Juurikin näin. Ei kannata turhaan rasvata ihoa ettei totu siihen..saat lopun elämääs rasvailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä käytän Amwayn jotain rasvaa. Ihan sikahintaista mutta on kyllä hyvää ja imeytyy hetkessä. Ja käytän TOSI harvoin ylipäätään mitään, että sikäli hinnalla ei ole väliä. Toinen mistä oon tykänny on Erioil.

Mikä on sikahinta?

Yhteistyössä