Toi NIVEA rasva on ihan p¤rseestä!!! Mitä rasvaa te käytätte kroppaanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakastan kookosta ja ihan pullon kyljessä olevan kuvan perusteella ostin Prismasta kookoskosteusvoidetta vartalolle. Imeytyy tosi hyvin ja jopa mies piti siitä omalla ihollaan, vaikka yleensä ei suostu edes aurinkovoiteelle kun inhoaa tahmaista tunnetta. Tuoksu on aika vahva, joten jos ei ole kookoksen ystävä... Mutta taisi siinä olla jotain muutakin hedelmää vaihtoehtona eri pulloissa?

Merkki kuitenkin oli Athena's ja hintaa alle 4 euroa isosta pumppupullosta. Ihanalta tuntuu etenkin auringonoton jälkeen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:
Täss purkiss lukee; Rich Caring Milk

Kuivalle iholle

Natural Minerals, Almond Oil, Vitamie E

Joo ja täs on joku aurinkosuoja mukana. Even more moisture lukee kans.
Nyt ku luin tota purkkia, ni ei siin kyl sanota mitään siitä aurinkosuojajutusta, mut ostin ton just siksi, ku kaveri suositteli tota, ku pysyy uidesakin...

Alkuperäinen kirjoittaja eikai:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Sitä mitä agrimarketissa myydään lehmien "tissirasvana", mä en ikinä muista sen nimee :ashamed: ja sitten ihan erisania.

tummeli?

Tummelia mäkin veikkaan :D.

Tummeli on kans ihan jees, mutta Helosania tarkotin, saa myös sellasena Helosan Sol versiona, joka suojaa auringolta. Oonko mä jotenkin outo kun käytän elikoille tarkotettuja tuotteita :laugh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja eikai:
Sitä mitä agrimarketissa myydään lehmien "tissirasvana", mä en ikinä muista sen nimee :ashamed: ja sitten ihan erisania.

tummeli?

Tummelia mäkin veikkaan :D.

Tummeli on kans ihan jees, mutta Helosania tarkotin, saa myös sellasena Helosan Sol versiona, joka suojaa auringolta. Oonko mä jotenkin outo kun käytän elikoille tarkotettuja tuotteita :laugh: :whistle:

Tummelihan ruskettaa kivasti myös,mutta mutta se myös tukkii huokoset kivasti..

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
mitä enemmän itseänne rasvaatte sitä enemmän sitä joudutte käyttää...
:whistle:

Ei pidä paikkaansa. Mä en nykyisin juurikaan tarvi rasvoja iholleni. Muutama vuosi sitten jouduin rasvaamaan koko kropan 2-3 kertaa päivässä. Kun käyttää oikeanlaisia rasvoja, niin se ihon oma kosteustasapaino palautuu.

mitä enemmän itseänne rasvaatte sitä enemmän sitä joudutte käyttää...
:whistle:

Mitäs sit kun muuten ei voi olla? Kun käyt suihkussa ja kuivaat niin iho tuntuu 2 numeroo liian pieneltä ja jos ei rasvaa niin kutisee ihan hulluna eli mahdoton olla. Eli pakko rasvata.

t. aina kuivaihoinen ollut

mutta jos ei ala rasvaa ollenkaan ei niitä tarvi ollenkaan käyttää :whistle:

OIkeestiko jonkun nahka kestää tuolla kesää ilman aurinkovoidetta??

Minä en rasvaa ihoa talvisin, mutta kesäisin on pakko kun aurinko(voide) kuivattaa, laittaa suihkun jälkeen kosteusemulsio. Ja se tuntuu iiihanalta ja hellivältä kuin käärisi itseään hienoon silkkiin tai pumpuliin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Joskus sitä on vaan pakko auttaa kroppaa pääsemään siihen omaan tasapainoonsa. (T:atoopikko)

tiedän joo, kuopuksella sama tauti, mutta välillä parempi kausi. mun äiti vaan aina sanoo että jos ei anna kuivalle iholle "periksi" ja ala sitä rasvaamaan niin silloin se kuivuuskin häviää pois. liekö jotain vanhan kansan juttua =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä en rasvaa ihoa talvisin, mutta kesäisin on pakko kun aurinko(voide) kuivattaa, laittaa suihkun jälkeen kosteusemulsio. Ja se tuntuu iiihanalta ja hellivältä kuin käärisi itseään hienoon silkkiin tai pumpuliin :D

kestää kun ei paahda itseään auringossa =) siiis mulla ainakin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kestää kun ei paahda itseään auringossa =) siiis mulla ainakin

Väkisinkin paahtuu, kun ulkona on. Niin kevyttä hihaa ei ole tehty, että pitäisin hellepäivänä käsivarsien peittona valitettavasti :(

Uskon senkin, jotta auringonsuoja suojaa palamisen lisäksi ihon vanhenemiselta enkä tahdo olla varhainen rusina.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Joskus sitä on vaan pakko auttaa kroppaa pääsemään siihen omaan tasapainoonsa. (T:atoopikko)

tiedän joo, kuopuksella sama tauti, mutta välillä parempi kausi. mun äiti vaan aina sanoo että jos ei anna kuivalle iholle "periksi" ja ala sitä rasvaamaan niin silloin se kuivuuskin häviää pois. liekö jotain vanhan kansan juttua =)

On vanhan kansan juttua. Jos avittaa sitä ihoa palauttamaan omaa kosteustasapainoaan "liian rasvaisella" rasvalla, ni sit kohta se ei taas tarvikaan mitään. Ja sitten atoopikolla tulee jossain vaiheessa yleensä taas se kausi kun sitä rasvaa tarvitaan.

Minä käytän natusan baby oilia. Helppo levittää suihkun jälkeen kostealle iholle ja tekee ihon tosi pehmeäksi. Tähän tykästyin enkä aio alkaa enää läträämään muiden voiteiden kanssa :)

En mitään paitsi kasvoille Nivean jotain halpaa perus.. (ihan hyvä mut on tuhtia rasvaa, vois vaihtaa vähän kevyempään..Lumenen joku seuraavana kokeilussa..), ja käsirasvaa (Dulgon). Ja jalkoja joskus kerran viikossa rasvaan, LV:n hajusteettomalla tai Aqualan plussalla.

Rasvaatteko te koko kropan? Mä en jaksa laittaa kuin sääriin ja ehkä käsivarsiin, mutta yks kaveri rasvasi selkänsäkin vaikkei ollut atoopikko tms. Puhun siis kosteusvoiteesta, en aurinkorasvasta.

Yhteistyössä