A
ahdistaa
Vieras
Moi!
Olen palaamassa syksyllä töihin ja silloin reilun vuoden ikäinen esikoiseni menee päiväkotiin. Kuuluuko asiaan, että minua ahdistaa jo nyt ajatus töihin menemisestä ja lapsen jättämisestä päiväkotiin vai onko tämä merkki siitä, että olen menossa liian aikaisin töihin? Tiedän, on niin tapauskohtaista ja riippuu äidinkin luonteesta, mutta kunhan kyselen
Taloudellisesti on tavallaan pakko palata töihin, mutta sitten toisaalta kuitenkin ajattelen, että kerranhan lapsi vain on pieni ja miksen sitten vaikka lainarahalla ole vähän aikaa vielä kotona. Lisäksi lapsella on jo pitkään ollut voimakas eroahdistus ja vierastus, mistäs sen tietää helpottaako se yhtään parissa kuukaudessa. Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja miten olette toimineet? Niin ja lisään vielä, että pidän työstäni, tämä ahdistus ei liity siihen.
Olen palaamassa syksyllä töihin ja silloin reilun vuoden ikäinen esikoiseni menee päiväkotiin. Kuuluuko asiaan, että minua ahdistaa jo nyt ajatus töihin menemisestä ja lapsen jättämisestä päiväkotiin vai onko tämä merkki siitä, että olen menossa liian aikaisin töihin? Tiedän, on niin tapauskohtaista ja riippuu äidinkin luonteesta, mutta kunhan kyselen