T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro:millaista oli opiskelu ja millaista työtä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro:millaista oli opiskelu ja millaista työtä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja hiih:miten kehtaat niin helposta työstä ottaa niin isoa palkkaa? ja helpo koulutus takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Missä opiskelit?![]()
Mä opiskelin toimintaterapiaa reilun vuoden.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Missä opiskelit?![]()
lopetitko kesken? Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Missä opiskelit?![]()
lopetitko kesken? Miksi?
Lopetin juu. Monestakin syystä; motivaatio ei riittänyt, opetus ei vastannut odotuksia jne. Meitä lopetti samasta ryhmästä useampikin, varmaan yhteensä 5-6.
Hieno ala kuitenkin. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Mitä ihmettä mä sulta kysyn ku oot lopettanu kesken koulutuksen???? no miltä tuntu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Missä opiskelit?![]()
lopetitko kesken? Miksi?
Lopetin juu. Monestakin syystä; motivaatio ei riittänyt, opetus ei vastannut odotuksia jne. Meitä lopetti samasta ryhmästä useampikin, varmaan yhteensä 5-6.
Hieno ala kuitenkin. :flower:
ok, ymmärrän hyvin noi pointit, meidänkin ryhmästä sillon varmaan 3-4 lopetti, yllättävän moni, koska sinne oli kuitenkin tosi vaikea päästä.
Jatkoitko jollain muulla alalla opiskelua vai mitä teit ton jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Mitä ihmettä mä sulta kysyn ku oot lopettanu kesken koulutuksen???? no miltä tuntu?
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Mitä ihmettä mä sulta kysyn ku oot lopettanu kesken koulutuksen???? no miltä tuntu?
kultapieni, ne on kaks eri persoonaa, opettele lukemaan. ap on koulunsa käyny loppuun, toinen on lopettanu kesken
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Mitä ihmettä mä sulta kysyn ku oot lopettanu kesken koulutuksen???? no miltä tuntu?
kultapieni, ne on kaks eri persoonaa, opettele lukemaan. ap on koulunsa käyny loppuun, toinen on lopettanu kesken
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:millaista toimintaterapiaa tarvitsee 9v ADD poika, jolla esim kynätyöskentely vaikeaa ja piirtäminen on heikkoa, myös mielikuvitus puuttuu. kokonaistilanne aika vaikea, lapsi odottaa diagnoosia (neuropsykologin haastattelut tekemättä), jonka jälkeen vasta voi saada tukitoimenpiteitä. mitä lapsen eteen voitaisin tehdä kotona jo nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:millaista toimintaterapiaa tarvitsee 9v ADD poika, jolla esim kynätyöskentely vaikeaa ja piirtäminen on heikkoa, myös mielikuvitus puuttuu. kokonaistilanne aika vaikea, lapsi odottaa diagnoosia (neuropsykologin haastattelut tekemättä), jonka jälkeen vasta voi saada tukitoimenpiteitä. mitä lapsen eteen voitaisin tehdä kotona jo nyt?
Kuule mun pojalla on -Dushennenin lihasdystrofia eli suomeksi lihas rappeutuma tauti ja poikani ei oppinut käyttää saksia 3v ja sitä lähettii tutkii ja tulos oli tämä, sairautta en hyväksy mutta osaan elää sen kansa. Elin ikä raja näillä lapsilla on 20-30! Et oikeesti mua vituttaa kun valitetaan "lapsi syö vaan 2 kertaa påivässä" "lapsi ulostaa kerran päivässä" no vittu voi voi elämä on!!!!!!