L
Lainasin miestäsi (anteeksi)
Vieras
Tutustuin mukavaan,hyvännäköiseen mieheen.Sitten eräissä juhlissa kysyin häneltä,että seurusteleeko hän.Vastaus oli kyllä.Silti koko illan hän flirttaili minulle, flirttailu meni molemminpuoliseksi, jossain vaiheessa ""päätin unohtaa"" hänen seurustelevan. Suutelimme. Näin ""suhteemme"" sai alkunsa. Tekstasimme, tapailimme hänen tyttöystävältään salaa (hän kertoi lähtevänsä urheilemaan/tapaamaan kavereitaan jne. ja kaikki ne illat / päivät me vietimme yhdessä.) Minulla ei ollut mitään menetettävää, olinhan sinkku. Hän pyysi minua heidän kotiinsa silloin, kun hänen tyttöystävä oli poissa. Vietimme monet kiihkeät hetket heidän yhteisessä sängyssään. Kaikinpuolin ihanaa. En kadu mitään.Minulla oli upea kesä 2005, kiitos siitä tälle miehelle. Toivottavasti hänellä nyt menee hyvin tyttöystävänsä kanssa. Minulla ei ollut tarkoituskaan hajoittaa heidän välejään, pidin vain hauskaa. Edelleen olen tämän miehen kanssa väleissä, mutta mitään sen suurempaa meillä ei enää ole. Tekstailemme silloin tällöin, työn merkeissä tapaamme silloin tällöin. Kaikkea hyvää toivon hänelle ja hänen parisuhteelleen.