Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Jos on pieniä lapsia niin max kerran kuussa, ei siellä kyllä tarviis niinkään usein käydä.. Jos lapset on jo kouluikäisiä/isompia niin sitten voi käydä useammin.. Mä en ymmärrä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niitten kanssa ei haluta olla vaan vietetään vapaa-aika mielummin baarissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Jos on pieniä lapsia niin max kerran kuussa, ei siellä kyllä tarviis niinkään usein käydä.. Jos lapset on jo kouluikäisiä/isompia niin sitten voi käydä useammin.. Mä en ymmärrä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niitten kanssa ei haluta olla vaan vietetään vapaa-aika mielummin baarissa..
Ja mä en ymmärrä miten se on lapselta pois, jos toinen vanhemmista käy baarissa kun toinen kerta on kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Jos on pieniä lapsia niin max kerran kuussa, ei siellä kyllä tarviis niinkään usein käydä.. Jos lapset on jo kouluikäisiä/isompia niin sitten voi käydä useammin.. Mä en ymmärrä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niitten kanssa ei haluta olla vaan vietetään vapaa-aika mielummin baarissa..
Ja mä en ymmärrä miten se on lapselta pois, jos toinen vanhemmista käy baarissa kun toinen kerta on kotona.
Ja mä oon vielä ymmärtämättömämpi, kun mun mielestä pienten lasten vanhempien ajanviettopaikka ei ole baari. Ei etenkään erikseen. Ymmärrän baarissa hengaillun satunnaisesti, jos pariskunta menee sinne yhdessä ja lapset on turvallisesti hoidossa....
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Jos on pieniä lapsia niin max kerran kuussa, ei siellä kyllä tarviis niinkään usein käydä.. Jos lapset on jo kouluikäisiä/isompia niin sitten voi käydä useammin.. Mä en ymmärrä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niitten kanssa ei haluta olla vaan vietetään vapaa-aika mielummin baarissa..
Ja mä oon vielä ymmärtämättömämpi, kun mun mielestä pienten lasten vanhempien ajanviettopaikka ei ole baari. Ei etenkään erikseen. Ymmärrän baarissa hengaillun satunnaisesti, jos pariskunta menee sinne yhdessä ja lapset on turvallisesti hoidossa....
Mä en tajua tollasta. Mikä siellä baarissa on niin kauheeta?
MEkin jos mennään niin ei vedetä perseitä, vaan muutama tuoppi. Nähdään kavereita, ehkä tanssitaan jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Jos on pieniä lapsia niin max kerran kuussa, ei siellä kyllä tarviis niinkään usein käydä.. Jos lapset on jo kouluikäisiä/isompia niin sitten voi käydä useammin.. Mä en ymmärrä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niitten kanssa ei haluta olla vaan vietetään vapaa-aika mielummin baarissa..
MEkin jos mennään niin ei vedetä perseitä, vaan muutama tuoppi. Nähdään kavereita, ehkä tanssitaan jne.
Miksi sinne baariin pitäisi päästä esim. joka viikonloppu?? Eikö sitäkin aikaa (baari-ilta & seuraavan päivän krapula-aika) voisi viettää lasten kaa?? Mikä siinä kotona olossa ja lasten kanssa olossa on niin vastenmielistä että se halutaan sysätä jonkun muun harteille ja mennä itse baariin??
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Eikö osalla ole sellaisia ystäviä joiden kanssa voi tavata muuallakin kun baarissa, tai sit sellasia jonka luokse vois mennä lasten kanssa kylästelemään?
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Miksi sinne baariin pitäisi päästä esim. joka viikonloppu?? Eikö sitäkin aikaa (baari-ilta & seuraavan päivän krapula-aika) voisi viettää lasten kaa?? Mikä siinä kotona olossa ja lasten kanssa olossa on niin vastenmielistä että se halutaan sysätä jonkun muun harteille ja mennä itse baariin??
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Jos on pieniä lapsia niin max kerran kuussa, ei siellä kyllä tarviis niinkään usein käydä.. Jos lapset on jo kouluikäisiä/isompia niin sitten voi käydä useammin.. Mä en ymmärrä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niitten kanssa ei haluta olla vaan vietetään vapaa-aika mielummin baarissa..
Miksi sinne baariin pitäisi päästä esim. joka viikonloppu?? Eikö sitäkin aikaa (baari-ilta & seuraavan päivän krapula-aika) voisi viettää lasten kaa?? Mikä siinä kotona olossa ja lasten kanssa olossa on niin vastenmielistä että se halutaan sysätä jonkun muun harteille ja mennä itse baariin??
Esimerkkinä kun voin käyttää vain omaa perhettäni, niin lapsi on jo nukkumassa kun TOINEN vanhemmista lähtee ja aamulla ei kukaan jää sänkyyn krapuloissaan. Lapsi ei siis jää mistään paitsi.
Kerran kuussa tai kahdessa on ehkä mummollaan jos menemme yhdessä baariin tai vaikka jonkun kaveripariskunnan luo yöksi. Kauheeta!
Heitteillejättö!!