Toivottavasti tyttö nukahtaa tänään ihan suosiolla ja tarpeeksi aikaisin

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Lähdetään kahdeksan aikaan mun isän työ, laitan tytön siellä nukkumaan ja menen sitten kymmeneksi töihin. Yöllä sitten menen isän työ töistä ja tyttö saa sitten herättää mut joskus aamulla.

Kunhan tyttö nyt vain kiltisti menee nukkumaan, etten myöhästy töistä... :whistle: Neiti on kyllä jo aika väsynyt, kun on koko päivän touhunnut eikä ole nukkunut päikkäreitä. Mä olisin kyllä itsekin valmis menemään jo untenmaille, kun olen herännyt puoli viideltä... :|

Meillä molemmat pojat nukahti seiskalta :D Yleensäkin nukahtavat ennen kasia, mutta tänään on ollut härdelliä koko päivän, niin väsy otti ja tuli.
Toivottavasti tyttösi nukahtaa helpolla:)

Meillä taitais olla turha toivo...
Kesä-elämä on ollu sellasta, että nukkumaan mennään joskus puoliltaöin. Vanhemmat joutuu jo opettelemaan koulun alkua, menemällä omaan huoneeseen 22, mutta yllättäen siellä on välillä täys meno päällä viellä kun ite menee nukkumaan...Vauva (no joo, ei se kuulema ole enää vauva, 1v9kk)sitten kukkuu niin kauan kun äiti ja isikin =)
Tänäänkin mä kuvittelen saavani sen aikasin nukkumaan, kun ei neiti ottanu kun muutaman minuutin tirsat tankin päällä kun oli isin kanssa prätkä ajelulla...vaan taitaa käydä niinkun eilen; nukkumaan kello 23 ja aamulla sitten unta palloon yli 10 asti...

Yhteistyössä