Tontin pinta-ala 980, pieni vai iso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27265068]Turha Isämiehelle on sanoa, Isämiehen mielestä KAIKKI tapahtuu Suomessa akselilla Hki-Tku-Tre. Ei meillä muilla ole mitään väliä, eihän täällä mitään edes tapahdu... :D[/QUOTE]

Isämies käyttää ilmeisesti joillekin tuntematonta käsitettä "kärjistys". Mutta tottahan se on, että suurin osa tapahtuu akselilla Hki-Tku-Tre.

[QUOTE="vieras";27265111]Isämies käyttää ilmeisesti joillekin tuntematonta käsitettä "kärjistys". Mutta tottahan se on, että suurin osa tapahtuu akselilla Hki-Tku-Tre.[/QUOTE]

Eli sinä tiedät, mitä tarkoittaa! Kerro mulle, mitä suurin osa tarkoittaa? Itse olen asunut myös Hki:ssä, mutta en sielläkään asuessa koskaan ajatellut, että KAIKKI tai edes SUURIN OSA tapahtuu tuolla akselilla. Joten valaise oikeasti hieman, mitä te tuolla tarkoitatte :)

Pk-seudulla ei edes kannata omistaa yli 1500 neliön tonttia, tai kiinteistöverot pomppaavat pilviin ja kunnan miehet ovat jatkuvasti hätistelemässä tontin lohkontaan. En tiedä, miten haja-asutusalueella noi verhommat menee, mutta itse en haluaisi omistaa turhaa maata, joka vain on olemassa jossain tontin perällä. Metsän omistaminen on eri juttu, mutta noiden pusikoiden ideaa en ihan ymmärrä.

[QUOTE="jenni";27265257]Pk-seudulla ei edes kannata omistaa yli 1500 neliön tonttia, tai kiinteistöverot pomppaavat pilviin ja kunnan miehet ovat jatkuvasti hätistelemässä tontin lohkontaan. En tiedä, miten haja-asutusalueella noi verhommat menee, mutta itse en haluaisi omistaa turhaa maata, joka vain on olemassa jossain tontin perällä. Metsän omistaminen on eri juttu, mutta noiden pusikoiden ideaa en ihan ymmärrä.[/QUOTE]
Hyvä näkökulma!
Talviaikaan ei edes tule oleskeltua pihalla muuten kuin pakollisten lumitöiden verran, joten sitä tavallaan maksaisi turhaan.

Yhteistyössä