tooodella matala hemoglobiini.....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
mikä auttais? kaikista rautavalmisteista menee maha ihan sekasin ja tulee niin paha olo ettei voi kun nukkua..oon kuullut että persilja auttais,onko kellään kokemusta? mulla rv33+5 menossa ja eilen neuvolassa hemoglobiini oli 81 :/
 
Obsidan:ia suositellaan niille, joiden maha ei kestä muita rautavalmisteita. Myös luontaistuotekaupasta saatava Kreutblutsaft (tai jotain sinnepäin) auttaa tuohon.
 
Obsidanista meni ainakin maha niin jumiin että tyhjennyksessä piti lääkärissä käydä...
Floradix Kräuterblut-Saft ei nostanut hemppaa ollenkaan vaikka otin tupla annosta nla:n ohjeiden mukaan.
Nyt testissä Iron Vital F ja huomenna nähdään miten käy - huimaus jatkuu joten epäilen että ei tuokaan auta.
 

Yhteistyössä