Tosi nopea tuut tuut tuut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koitan soittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koitan soittaa

Vieras
yritän soittaa kaverille niin tosi nopea tuut tuut tuut ja katkeaa puhelu. Ei ilmoita mitään että valitsemanne numero ei ole käytössä tms.
voiko olla liittymä suljettuna, saldo täynnä vai mitä tuo voi olla?

Ootko koittanut laittaa viestiä?

Mun puhelin joskus tekee samaa, saattaa moneen otteeseen tuutata vaan nopsaan ja sit pätkästä mut kyllä sit aina jossain kohtaa on puhelu läpi mennyt..

Ja syy ei tosiaan ollut missää sellasessa et puhelun vastaanottajalla olis ollut lasku maksamatta tms..

Mulla taas on sellasta kokemusta, et jos useasta yrityksestä huolimatta puhelu ei mene läpi, niin lasku on vastapuolella maksamatta. Toki kannattaa vaikka käyttää oma puhelin kiinni tai kokeilla soittaa jollekin toiselle, et onko omassa linjassa jotain vikaa...

Mulla taas on sellasta kokemusta, et jos useasta yrityksestä huolimatta puhelu ei mene läpi, niin lasku on vastapuolella maksamatta. Toki kannattaa vaikka käyttää oma puhelin kiinni tai kokeilla soittaa jollekin toiselle, et onko omassa linjassa jotain vikaa...

muihin numeroihin saan soitettua kyllä. Ja vaan tuon kaverin kohdalla tekee noin. Ja ei ole vastannut minun viestiini. Ja olisi ollut tärkeää asiaa.

[QUOTE="mutsi";24003065]Operaattorissa häikkää.[/QUOTE]

ollaan saman operaattorin asiakkaita ja harvemmin ne häiriöt on useita päiviä... No, ehkä hällä sitte lasku maksamatta, ei kyllä ole sellainen tyyppi mutta joskuskos niitä unohduksia sattuu...

en tosiaan ole ennen tuollaiseen tuuttaukseen törmännyt.

Yhteistyössä