C
clivia
Vieras
Sepä se,hankalaa on,tiedän kokemuksesta.Meillä lapset asuu mun luona,exä oli valmiiksi likan kanssa päättänyt mihin jatkokoulutukseen likka menee,halusi sen toiselle paikkakunnalle missä mä asun että saa likan asuntolaan ja ei tarvi maksaa mulle elatusmaksuja (kertoi sen itse että haluaa maksaa kaikki elarit suoraan lapsille)vaikka täällä on opiskelupaikkoja kyllä.Mä haluan tietää kuka sen likan opiskelut maksaa toisella paikkakunnalla,mulla ei ainakan ole varaa 650 euron päivärahasta alkaa maksaan 450 euron asuntolapaikkoja.Että kai isi maksaa kun asian on hoitanukki.Mulle kerrottiin vast viimesenä iltana kun piti allekirjottaa se opiskelupaikkahakemus et mihin hän hakee.isi oli maalaillu loistavat ruusunpunaiset kuvat likalle miten tämä elää opiskelijana sitten herroiksi kun mä annan hänelle lapsilisät suoraan tilille ja joudun maksamaan elatusmaksuja kuten isäkin.Taitaa tulla karu pudotus todellisuuteen kummallekkin kunhan syksy koittaa.Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:ja kuinkas sitten jatkossa päätetään eksän kanssa lastemme asioista esim. koulussa ainevalinnat yms mitkä kuuluu molemmille huoltajille? kun kerta mistään ei keskustella niin yksinkertaisintahan se ois et mun ei tarvis eksää vaivata noilla asioilla vaan voisin ite ne päättää...