Summer, mulla on Mirena. Ihan tyytyväinen oon, menkat on nyt ehkä loppunu, pari kertaa tän kahdeksan kuukauden aikana on tullut. Kivut katos kokonaan. Ainoa haittatekijä on se, että menkkojen aikaan tulee finnejä naamaan ja sit ihan yleisesti hiukset rasvottuu tosi nopeesti. Pikku haittatekijöitä mun mielestä ja mulle tää on vissiin sopivin koska kaksi kertaahan mä olen pillereistä huolimatta tullu raskaaks ja mä otin niitä vielä aika tunnollisesti.
Gallup: Jos hyvä tuuri käy, ni kaks kertaa viikossa uimassa.
Voi, että mua :kieh: miehen äiti ja tuo
possupiikki. Eilen kysyi että otimmeko rokotteen pienelle ja oliko se nyt sitten meidän yhteinen päätös ja voivoivoivoi, kun sitä ei ole tutkittu riittävästi että olis kyllä pitäny olla ottamatta. Hän ei ite ota vaikka on kolminkertaisesti riskiryhmässä, koska niin moni asiantuntija on sitä mieltä että se on vaarallinen

. Keskustelun aikana sitten moneen kertaan totes että toivotaan nyt sitten että ei myöhemminkään tule mitään, hoki ihan kuin mantraa. Ihana että on huolissaan, saa ollakin mutta ei joka keskusteluun sitä toisi. Aikaisemmat keskustelut tästä rokotteenottamisesta on aina mennyt "väittelyks" ja sitten lopulta siihen että kukin tekee kuten parhaaksi näkee. Voi että minuu ärsyttää :kieh: Ja arvatkaas kuka on tulossa huomenna lapsenvahdiksi?
Majj, ei siis ole lihapullia/mureketta laps saanu? Tai pullaa/leipää tai mitään missä olis kananmunaa?
Meillä nukutaan kans katkonaisesti yöt.
Mies on todennut että yöt varmasti paranis jos laittais tarhaan
:/
Tänä aamuna sitten tuli se puhelinsoitto että meidän
1,5v-lääkäri on peruttu. Kaikki lääkärit on influenssalääkäreitä. Palataan asiaan myöhemmin. Saisinkohan sen uuden ajan jo kuukauden kuluttua kun pitäis mennä ottamaan kausipiikin tehoste.
Hohhoh, jokohan sitä jotain saisi aikaseks...