Edla, jaksamisia anopin kanssa. Mulla on samasta aiheesta jokapäiväinen tappelu isäni kanssa, tosin päinvastaisesta syystä eli Eeva ei saa piikkiä ja papan mielestä pitäis saada. Ja jotenkin tämä on nyt mun isän henkilökohtainen päänsärky ja jatkuva paasaamisen aihe. Vaikka a) se on käsittääkseni lähinnä mun ongelma jos Eeva sairastuukin ja b) se on ihan sama mitä pappa on asiasta mieltä kun se on minun päätettävissä se asia, niin yksinkertaista. Mutta ei, asia ei nyt ole loppuunkäsitelty lainkaan vaan siitä pitää jauhaa joka ikinen päivä. Yrittää jo lahjontaakin; maksaa meidän Italian reissun jos Eeva saa piikin. Rrgh. Isovanhemmat on ihania ja loistava apu, mutta muistaisivat että kaikki asiat ei heille varsinaisesti kuulu.
Harrastuksia on jumpat, italian kielikurssi ja sit täällä luuhaaminen.

Kovasti tekis mieli aloittaa vielä joku uusi juttu, mutta en mä taida ehtiä kun jo nyt oon poissa kotoa 3 iltaa/viikko harrastuksissa plus 1-2 iltaa jonkun toisen kotona, aamut perhekahviloissa ja vuoden alusta taidan kai aloittaa oman MLL:n kerhon vetämisen.
Sarbba&summer, mä tuossa summerille päivällä sanoinkin että mulle käy kyllä ens viikolla päivälläkin, pitäis olla auto paikalla. Sunnuntaiksi lupaillaan kyllä aurinkoista että jos se ennuste pitää paikkaansa niin vois olla ihan kiva mennä ulkoilemaankin!
Pillerit muistan jos muistan. Tosin tässä elämäntilanteessa se ei ole katastrofi vaikka yksi joskus unohtuukin.. mutta yleisesti ottaen ollen ollut aina ihan reikäpää niiden muistamisen kanssa, kumma että noita lapsia on vasta tuo yksi!

Kyllä mä ajattelin jotain muuta vaihtoehtoa miettiä vakavasti jos ei muisti parane niiden suhteen, mutta kun ei tuntuis olevan kun huonoja ja huonompia vaihtoehtoja. Sitten kun asutaan Eevan kanssa omassa kodissa niin teippaan pilleripaketin jääkaapin oveen, jo on kumma jos sitä ei siinä näe ja muista.